Baggar Skrevet 26. mars 2011 #1 Skrevet 26. mars 2011 Hei! Jeg vil selge min iPod touch 16GB, som jeg kjøpte i september 2009. Den er veldig fint brukt, og alt funker. MEN, når jeg kjøpte den, kunne jeg gravere inn en liten tekst, så jeg graverte inn navnet mitt. Er det noen mulighet for å få solgt den da? Eller kan jeg få vekk graveringen? (Jeg har et deksel på den, og da ser man det jo ikke (A) ) Ett lite spørsmål til: Hvis jeg kan selge den med den på, hvor mye kan jeg selge den for da? All innspill hjelper!! Hilsen ei som aldri har solgt noe før ^^
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2011 #2 Skrevet 26. mars 2011 Slutt å kjøp sånt skrot. Tviler på du får solgt den videre.
Baggar Skrevet 26. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 26. mars 2011 Slutt å kjøp sånt skrot. Tviler på du får solgt den videre. Skrot? Jeg er veldig fornøyd med den. Har aldri hatt problemer med den. Og den funker like godt som den gjorde ny
Henkie Skrevet 26. mars 2011 #4 Skrevet 26. mars 2011 Den får du solgt uten problemer, men vær klar over at elektronikk synker en del i verdi. Vær glad du kjøpte en iPod Touch og ikke en av de mange som prøver å kopiere Apple. Det ville nok vært verre å bli kvitt :-) 32 gig koster ny 2490 (8 gig 1890,-) hos Apple. Din har halvparten så mye lagring, er brukt og gravert... Kanskje du får 8-900 Kr for den?
Baggar Skrevet 27. mars 2011 Forfatter #5 Skrevet 27. mars 2011 Den får du solgt uten problemer, men vær klar over at elektronikk synker en del i verdi. Vær glad du kjøpte en iPod Touch og ikke en av de mange som prøver å kopiere Apple. Det ville nok vært verre å bli kvitt :-) 32 gig koster ny 2490 (8 gig 1890,-) hos Apple. Din har halvparten så mye lagring, er brukt og gravert... Kanskje du får 8-900 Kr for den? Det er jo ikke så galt! Selv med navnet mitt ingravert? :S Hehe!
Henkie Skrevet 27. mars 2011 #6 Skrevet 27. mars 2011 Det er jo ikke så galt! Selv med navnet mitt ingravert? :S Hehe! Jeg sa kanskje :-) Se hva de andre ligger på hos qxl eller finn.no
Baggar Skrevet 27. mars 2011 Forfatter #7 Skrevet 27. mars 2011 Jeg sa kanskje :-) Se hva de andre ligger på hos qxl eller finn.no Okei! Takk for hjelpa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå