Bestee Skrevet 26. mars 2011 #1 Skrevet 26. mars 2011 Aner ikke hvor jeg egentlig bør poste dette innlegget.. Jeg bor i østfold og sendte en pakke/brev til Tromsø på tirsdag, A-prioritert. Den har enda ikke kommet frem.. Er dette normalt? Sendingen var ganske mye større enn et vanlig brev, veide over 350 gram, men det skal vel ikke ha noe å si?
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2011 #2 Skrevet 26. mars 2011 Kanskje det kan ha noe med det dårlige været å gjøre, flere veier i nord-Norge har vært stengt. Moren min er postbud og der hun kjører var veiene stengt i to dager i hvertfall.
Gina_ Skrevet 26. mars 2011 #3 Skrevet 26. mars 2011 Litt uvanlig, men er den større enn postkassa ankommer den postkontor, og kun får en lapp om å hente den der. Det kan ta en dag ekstra.
Spent... Skrevet 26. mars 2011 #4 Skrevet 26. mars 2011 Aner ikke hvor jeg egentlig bør poste dette innlegget.. Jeg bor i østfold og sendte en pakke/brev til Tromsø på tirsdag, A-prioritert. Den har enda ikke kommet frem.. Er dette normalt? Sendingen var ganske mye større enn et vanlig brev, veide over 350 gram, men det skal vel ikke ha noe å si? Hei, jeg var inne på posten.no (pga lang sende tid på brev..), og fant dette: http://www.posten.no/Forside/Driftsmeldinger/#service106263 Kanskje en forklaring?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå