AnonymBruker Skrevet 26. mars 2011 #1 Skrevet 26. mars 2011 Som tittelen sier så var jeg på kino igår. Det er sikkert ingen av dere som har vært inne på tanken en gang over hva jeg fikk meg til å gjøre der, men det var meg en livlig følelse og jeg kommer til å gjøre det igjen. Har vært forkjølet de siste ukene, og la merke til, under en litt halvkjedelig film, at det hadde samlet seg opp en god samling med busemen i nesen min. Etter å ha plukket ut en så jeg meg rundt etter et sted jeg kunne kvitte meg med den, men fant ingen åpenbare steder å gjøre dette. Det var da jeg la merke til at damen på skrått forran meg hadde en svær bøtte med popkorn på venste stolarm. Jeg kunne ikke dy meg. Den første traff midt oppi som om jeg skulle vært Michael Jordan. Og det var mer å ta av. De fleste hadde snørr på seg. Var også et par jeg knipset langt frem og ikke vet hvor havnet. Jeg vil ikke si hvlken kino jeg gjorde dette på, men det jeg vet er at jeg kommer til å gjøre det igjen. Er jeg sinnsforvirret?
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2011 #2 Skrevet 26. mars 2011 hahahahahha... så utrolig ekkelt. men, jeg synes heller at du er motbydelig og mangler sosiale antenner. ( men mye tyder også på at du er et troll )
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2011 #3 Skrevet 26. mars 2011 vil ikke si hvlken kino jeg gjorde dette på, men det jeg vet er at jeg kommer til å gjøre det igjen. Er jeg sinnsforvirret? Ja. Og du verden så glad jeg er for at jeg alltid sitter på bakerste rad
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 26. mars 2011 #4 Skrevet 26. mars 2011 En grunn til at jeg alltid sitter på bakerste rad. Å kjøpe kinobillett krever tydeligvis ikke så høy IQ.
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2011 #5 Skrevet 26. mars 2011 HEI TROLL (!?) Siden du lager en tråd der du faktisk spør om dette kan tyde på at du er sinnsforvirret vi jeg si at du definitivt er det...... + at du mangler empati og medfølelse for andre mennesker.
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2011 #6 Skrevet 26. mars 2011 Jeg var like ved kinoen, men den var stengt. Så måtte jeg på do og spurte mannen på 7-11 om jeg kunne det. Han sa at doen bare var for kunder. Jeg hadde ikke sagt at jeg ikke skulle kjøpe noe. Han hadde akkurat vasket golvet. Jeg tenkte at jeg skulle tisse rett på golvet, siden jeg måtte så veldig. Men jeg gjorde det ikke. Er dt noe galt med meg?
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 26. mars 2011 #7 Skrevet 26. mars 2011 Jeg var like ved kinoen, men den var stengt. Så måtte jeg på do og spurte mannen på 7-11 om jeg kunne det. Han sa at doen bare var for kunder. Jeg hadde ikke sagt at jeg ikke skulle kjøpe noe. Han hadde akkurat vasket golvet. Jeg tenkte at jeg skulle tisse rett på golvet, siden jeg måtte så veldig. Men jeg gjorde det ikke. Er dt noe galt med meg? Du har noe som kalles folkeskikk.
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2011 #8 Skrevet 26. mars 2011 Du har noe som kalles folkeskikk. Folkeskikk? Det var da avansert. Nei, det handler bare om en utviklet og sivilisert menneskehjerne som er i stand til å tenke konsekvens, noe som skiller oss fra resten av dyreverdenen. At vedkommende faktisk vurderte å gjøre det er ikke noe godt tegn i så måte
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 26. mars 2011 #11 Skrevet 26. mars 2011 Nyt popcornet ditt, for du aner ikke hva som befinner seg i det hihi. 1
fruBeist Skrevet 27. mars 2011 #12 Skrevet 27. mars 2011 Nyt popcornet ditt, for du aner ikke hva som befinner seg i det hihi. Esjda, en buse eller 3 blir da bare litt ekstra krydder Men altså, jeg har vel ikke vert på kino siden Max Manus tror jeg, og å kjøpe kinopopcorn gjør jeg ikke. Og TS, du fremstår en smule sinnsforvirra. Siden du først spør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå