AnonymBruker Skrevet 26. mars 2011 #1 Skrevet 26. mars 2011 Hei! Hadde sex for første gang for noen dager siden. Var en fin opplevelse og hadde ikke problemer med jomfruhinne ect. Det eneste problemet er at jeg tror jeg har revnet litt nederst i skjedeåpningen. Virker som det er 1cm lengre ned skjeden begynner nå, og det er rødt og hovent der, nesten som et åpent sår. Svir veldig om jeg kommer borti det. Har gått noen dager nå, trodde dette var vanlig, men begynner å lure. Burde jeg gå til lege med dette? Må jeg evt. sy? Eller er det normalt?
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2011 #2 Skrevet 26. mars 2011 Etter litt heftig sex har jeg endt opp med bittesmå rifter mange ganger, og det er helt normalt og er borte etter et par dager hos meg. 1 cm hørtes mye ut, men dette vil mest sannsynlig gro av seg selv.
9naah Skrevet 26. mars 2011 #3 Skrevet 26. mars 2011 Virker ikkke som om du var noe kåt, eller at han viste så stor respekt for deg. Jeg har aldri opplevd å revnet så mye i skjeden. Kanksje noen små rifter inni skjeden, ikke mere enn det. Viss det er ca 1cm, og det gjør vondt, så hadde jeg hatt meg en tur til legen assa..
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2011 #4 Skrevet 26. mars 2011 Virker ikkke som om du var noe kåt, eller at han viste så stor respekt for deg. Jeg har aldri opplevd å revnet så mye i skjeden. Kanksje noen små rifter inni skjeden, ikke mere enn det. Viss det er ca 1cm, og det gjør vondt, så hadde jeg hatt meg en tur til legen assa.. Hva du måtte mene om min opplevelse kunne ikke interessert meg mindre.
9naah Skrevet 26. mars 2011 #5 Skrevet 26. mars 2011 Hva du måtte mene om min opplevelse kunne ikke interessert meg mindre. Å. Beklager for at jeg svarte på spm ditt da.. Mente ikke å være frekk. Men den første gangen er det litt ubehagelig å ha røff sex. Og siden du har klart å få en rift på hele 1cm, kunne du umulig ha vært kåt nok, eller han ha behandlet deg nok etter som om du ikke hadde hatt sex før.. Ikke nødvendig å bli hårsår :omg:
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2011 #6 Skrevet 26. mars 2011 Å. Beklager for at jeg svarte på spm ditt da.. Mente ikke å være frekk. Men den første gangen er det litt ubehagelig å ha røff sex. Og siden du har klart å få en rift på hele 1cm, kunne du umulig ha vært kåt nok, eller han ha behandlet deg nok etter som om du ikke hadde hatt sex før.. Ikke nødvendig å bli hårsår :omg: Ok, beklager. Var ikke meningen å bitche om det. Er godt mulig jeg ikke var kåt nok, men har liksom ikke så mye å sammenlikne med i forhold til hvordan jeg burde følt det før vi prøvde. Han ga meg absolutt masse oppvarming, var isåfall mitt ansvar å si ifra at jeg kanskje ikke var helt klar. Er bare veldig bekymret nå for om noe er ødelagt der nede.
9naah Skrevet 26. mars 2011 #7 Skrevet 26. mars 2011 Ok, beklager. Var ikke meningen å bitche om det. Er godt mulig jeg ikke var kåt nok, men har liksom ikke så mye å sammenlikne med i forhold til hvordan jeg burde følt det før vi prøvde. Han ga meg absolutt masse oppvarming, var isåfall mitt ansvar å si ifra at jeg kanskje ikke var helt klar. Er bare veldig bekymret nå for om noe er ødelagt der nede. Tror ikke noe er ødelagt. Bare å vente å se om det gror av seg selv, eller gåt til legen. Går nok fint skal du se
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2011 #8 Skrevet 26. mars 2011 Tror ikke noe er ødelagt. Bare å vente å se om det gror av seg selv, eller gåt til legen. Går nok fint skal du se Ok, takk for svar altså ! Nå er det 4 dager siden. Har blitt mye bedre, men er fortsatt sårt og rødt. Når burde jeg gå til legen evt.?
9naah Skrevet 26. mars 2011 #9 Skrevet 26. mars 2011 Ok, takk for svar altså ! Nå er det 4 dager siden. Har blitt mye bedre, men er fortsatt sårt og rødt. Når burde jeg gå til legen evt.? Tror jeg bare hadde gått til legen på mandag om det ikke hadde blitt noe særlig bedre.. Det er bedre å gå til legen, enn å bekymre seg !
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2011 #10 Skrevet 26. mars 2011 Det blir helt garantert bra igjen, virker det som det har blitt bedre de siste dagene? Om det ikke er bra innen mandag, som 9naah sier, gå til legen og bare sjekk at det gror skikkelig og at det ikke er noe rusk der
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2011 #11 Skrevet 26. mars 2011 Takk dere. Har vært nesten på gråten og hatt katastrofetanker og lest masse skrekkhistorier. Er redd det kommer til å gå opp igjen neste gang jeg prøver å ha sex da. Får vel bare ta problemet om det kommer og sørge for at jeg er mer klar + kjøre på med glidemiddel..
Personlig12 Skrevet 26. mars 2011 #12 Skrevet 26. mars 2011 Virker ikkke som om du var noe kåt, eller at han viste så stor respekt for deg. Jeg har aldri opplevd å revnet så mye i skjeden. Kanksje noen små rifter inni skjeden, ikke mere enn det. Viss det er ca 1cm, og det gjør vondt, så hadde jeg hatt meg en tur til legen assa.. HAHA herregud hvordan kan du si noe slikt???
Leonora8 Skrevet 26. mars 2011 #13 Skrevet 26. mars 2011 Jeg har selv revnet opp slik som deg.. Men det var etter litt røff sex og typen kom litt skeivt inn. Det blødde som bare F.. Og det svei hver gang jeg tisset. Jeg turte ikke å gå til legen for jeg var ganske ung da. For å si det sånn så er halve "svampen" borte. Det gjør ingenting for meg. Og alt virker som normalt ellers. Det var bare tynn hud som revnet opp ikke selve vaginaen Det går nok fint skal du se!
SmallTalk Skrevet 26. mars 2011 #14 Skrevet 26. mars 2011 Takk dere. Har vært nesten på gråten og hatt katastrofetanker og lest masse skrekkhistorier. Er redd det kommer til å gå opp igjen neste gang jeg prøver å ha sex da. Får vel bare ta problemet om det kommer og sørge for at jeg er mer klar + kjøre på med glidemiddel.. Slutt å lese skrekkhistorier! Det gjør bare vondt værre. Ikke ha sex før såret har grodd og før du føler deg fysisk klar for det igjen. Det ender bare med at såret går opp igjen, og kommer bare til å gjøre vondt værre. Glidemiddel er nok lurt å bruke neste gang. Og det er viktig at det er du som tar styringen neste gang dere har sex, sånn at det er du som styrer tempoet. Da har du muligheten til å kjenne bedre etter hvordan det går, og du har mulighet til å avbryte dersom det gjør vondt. Og for all del, snakk med typen din! Si at det er viktig at han er veldig forsiktig og gjør nøyaktig som du sier neste gang. Jeg antar at han vet at du var jomfru, og da burde han ha forståelse for at du trenger at han tar det med ro. 2
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2011 #15 Skrevet 26. mars 2011 Slutt å lese skrekkhistorier! Det gjør bare vondt værre. Ikke ha sex før såret har grodd og før du føler deg fysisk klar for det igjen. Det ender bare med at såret går opp igjen, og kommer bare til å gjøre vondt værre. Glidemiddel er nok lurt å bruke neste gang. Og det er viktig at det er du som tar styringen neste gang dere har sex, sånn at det er du som styrer tempoet. Da har du muligheten til å kjenne bedre etter hvordan det går, og du har mulighet til å avbryte dersom det gjør vondt. Og for all del, snakk med typen din! Si at det er viktig at han er veldig forsiktig og gjør nøyaktig som du sier neste gang. Jeg antar at han vet at du var jomfru, og da burde han ha forståelse for at du trenger at han tar det med ro. Tusen takk for fint svar! Han var klar over det ja. Og han var veldig flink og rolig. Jeg merket at det gjorde litt vondt akkurat før det revnet, men trodde det var normalt siden det var første gang. Da blir det hvile for underlivet til dette er i orden ihvertfall, og skal prøve å holde meg rolig i hodet også.
Jill Skrevet 26. mars 2011 #16 Skrevet 26. mars 2011 Er du sikker på det ikke var jomfruhinnen som revnet da? Uansett, så gror det nok
Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2011 #17 Skrevet 26. mars 2011 Det finnes ingen "jomfruhinne". Det konseptet er konstruert. Jeg opplevde det samme som TS, den aller nederste delen av kjønnsleppene var "sammenvokst" slik at det lå som en liten lomme delvis over åpningen. Huden var tynn omtrent som den er under tungen og tungebåndet. Men definitivt ingen hinne noe sted. Når han trengte inn revnet det, blødde masse og så gikk det over. Ingen problemer siden. Helt normalt. http://www.dn.se/nyheter/nyheter---hem1/myten-om-modomshinnan-ar-seglivad
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2011 #18 Skrevet 26. mars 2011 Det siste her virker egentlig veldig logisk. Det var en veldig tynn hudflik nederst i skjedeåpningen før dette som jeg har fått litt rifter i under onanering og slikt tidligere. Kan se ut som om evt. sammenvokste kjønnslepper kan ha vært mitt problem og at disse nå er separert pluss en bitteliten rift under. Hvis dette er tilfelle er det ihvertfall ikke noe problem. *puster lettet ut* TS
Sugerøret Skrevet 26. mars 2011 #19 Skrevet 26. mars 2011 (endret) ingen som har tenkt tanken på at han var litt stor? Eller ting gikk litt feil inn? Dessuten er dette første gang og da er ting litt sårt,selv om ts var klar og våt.Litt feil å legge skyld på ts eller partner om begge var klare. Uansett ,la ting være i fred og la det gro.Er du veldig bekymret så få en legetime Men høres ut som ting bare trenger litt tid.. Endret 26. mars 2011 av Kårky
Gjest MrsTux Skrevet 26. mars 2011 #20 Skrevet 26. mars 2011 Jeg var ute for noee av det samme da jeg var i tenårene. Var med en gutt som hadde den største jeg noen gang har værtt borti, og ble så sår at det var smertefullt å sitte i flere dager Det grodde helt fint av seg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå