Gå til innhold

Tokyo-tur

Anbefalte innlegg

Gjest Jentehumor
Skrevet

Jeg vet alt om nyhetene, men pga det har jeg faktisk fått så lyst til å lære mer om Japan og kanskje reise dit en gang i fremtiden!

Har tenkt på det lenge, men lurer på om dette er en dyr eller billig plass å være i 1-3 uker?

Flybillett, hotell og prisene der, hvor mye ca ligger dette på?

eventuelt, om det er billigere å reise en annen plass i Japan, for å komme seg til Tokyo på andre måter? :)

Nå skal jeg som jeg sa ikke reise dit nå, men når ting blir bedre der.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet alt om nyhetene, men pga det har jeg faktisk fått så lyst til å lære mer om Japan og kanskje reise dit en gang i fremtiden!

Har tenkt på det lenge, men lurer på om dette er en dyr eller billig plass å være i 1-3 uker?

Flybillett, hotell og prisene der, hvor mye ca ligger dette på?

eventuelt, om det er billigere å reise en annen plass i Japan, for å komme seg til Tokyo på andre måter? :)

Nå skal jeg som jeg sa ikke reise dit nå, men når ting blir bedre der.

jeg har ikke vært der så har egentlig ikke peiling! men tenker at nå som de må bygge opp deler av landet på nytt osv så vil det kanskje bli en pris stigning på de tingene du lurer på? kanskje ikke akkurat for flybillettene, men når det kommer til hotell, mat etc...

som sagt vet ikke, men det er jo ikke billig å skulle bygge opp igjen hele byer / tettsteder.

AnonymBruker
Skrevet

Japan er dyrt, nesten på norsk prisnivå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...