lilla1983 Skrevet 26. mars 2011 #1 Skrevet 26. mars 2011 Hei! Jeg har prøvd i 2 mnd nå å bli gravid. Har lang syklus på 35 dager. Hadde eggløsning rundt den 15-18/3 ( hadde eggløsningslim kraftig den 15/3) Vi prøvde da de neste dagene, å jeg har vel i det stiile håpt atd et skulle klaffe så fort! Forventer mens nå på torsdag/ fredag pg normalt sett spotter jeg en dag og forkant i dette med STORE menssmerter. Derimot i går begynte jeg å spotte svakt brunt, så vidt det var synlig i trusa...å helt svakt på pairet. Det kom ca 2 ganger ut av 6 ( springer mye på do i løpet av dagen) I dag har jeg hatt det svakt igjen...samtidig har jeg mensmurringer i magen, noe jeg har hatt av og på den siste uka. Jeg blir litt smånervøs av å spotte sånn når det ikke er "vanlig" for meg. Noen som har opplevd det samme og likevel testet positivt? Takk på forhånd
lilla1983 Skrevet 26. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 26. mars 2011 Hehe;-) ja jeg håper jo, tatt i betraktning at jeg aldri spotter tidlig ellers!! Men jeg kjenner jo hundre symptomer, så jeg har vel aldri vært så oppmerksom på kroppen min som jeg er nå;-) men nå forventer jeg jo mens ca på torsdag?! Når kan jeg tidligst ta en graviditetstest?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå