Ronja_80 Skrevet 31. oktober 2003 #1 Skrevet 31. oktober 2003 Lurer litt på hvor mange det er av dere her inne, og hvordan livssituasjonen deres er. Selv er jeg alene med min datter, der far er ute av bildet. Har selv en nydelig familie som stiller opp når behovet melder seg. Har nylig fått en kjæreste, men venter en stund før jeg blander datteren min inn i det. Ellers går jeg på skole deltid og har en deltids vaskejobb. Datteren min går i bhg hvor hun trives veldig godt. Hverdagen er hektisk med lite tid sammen med datteren min, og helgene fyller vi med besøk, turer og andre kjekke ting vi kan gjøre sammen. Nå gleder vi oss veldig til jul, og har allerede fått unna julegavene :o Skal bli kjekt å pynte treet sammen, blir jo spennende å se hvor mange kuler som overlever dette året. Kan du dele litt av din situasjon? Med vennlig hilsen meg :D
Gjest Brunhilde Skrevet 31. oktober 2003 #2 Skrevet 31. oktober 2003 Hmmm, er det så viktig hva man er? Jeg definerer ikke meg selv som enslig forsørger, jeg sier at vi er "en liten famile med bare en voksen". Resten av familien (som bor i samme hus) er en 13 åring. Vi har vært en liten familie hele tiden, og jeg har nok, som Ronja_80 ofte følt at tiden ikke har strukket til. Heldigvis er den tiden over nå! Jeg jobber 100% og studerer 50%, det går bra. 13 åringen er veldig flink til å hjelpe til hjemme, det må til for at det skal gå rundt. Trives utrolig godt i tilværelsen min, jeg, heldigvis!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå