Gjest yojo Skrevet 26. mars 2011 #1 Skrevet 26. mars 2011 Kjøpt ny pc og måtte da laste ned iTunes på nytt. iTunes er tom, selvom jeg bruker samme passord/brukernavn som tidligere. Hvordan får jeg overført fra iPhone til iTunes? Redd hvis jeg synkroniserer at alt på iPhone'n blir borte?
Sushi Skrevet 26. mars 2011 #2 Skrevet 26. mars 2011 Hva er det du savner? Musikkfilene du hadde på PC'en eller musikk du har kjøpt gjennom iTunes? Finner du fila som heter "iTunes Music Library"? Der skal strukturen i biblioteket ditt være lagra, men musikkfilene må du jo selvsagt ha tatt med fra den gamle PC'en. Hvis du har kjøpt musikken så tror jeg det er mulig å laste disse ned på nytt uten å betale på nytt, men har aldri prøvd det.
Sushi Skrevet 26. mars 2011 #3 Skrevet 26. mars 2011 Glemte å si at du ikke kan flytte filer fra iPhonen og til PC'en (i alle fall ikke på en enkel måte).
Gjest yojo Skrevet 26. mars 2011 #4 Skrevet 26. mars 2011 Da må jeg laste over musikkfilene fra den gamle pc'n? Kontaktene mine som ble lagret på den andre pc'n, de blir ikke vekk hvis jeg synkroniserer? Blir de lagt til i den nye iTunes'en hvis jeg synkroniserer iphonen?
Sushi Skrevet 26. mars 2011 #5 Skrevet 26. mars 2011 Jeg er litt usikker på hvordan kontaktene er lagra på PC, siden jeg selv bruker mac... Men skal prøve å finne det ut for deg. Alle filene må flyttes fra gammel til ny PC ja, de kommer ikke magisk opp gjennom iTunes. Men strukturen i biblioteket ditt - altså spillelister etc. - skal være lagra i en fil som heter "iTunes Music Library". Ikke selve musikkfilene, men din sortering av musikken, for å si det sånn.
Sushi Skrevet 26. mars 2011 #6 Skrevet 26. mars 2011 Prøv å flytte hele iTunes-mappa (med musikkfiler og alt) fra den gamle PC'en til den nye. Kontakter, notater og sånt skal kunne synkronisere fra telefon til PC, slik jeg har skjønt det. Bare vær obs på at du vil få spørsmål om du vil slette eller ikke. Eller du kan prøve det som står her: How to Move you iPhone to a New Computer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå