Gjest Limoncella Skrevet 26. mars 2011 #1 Skrevet 26. mars 2011 Typen har en stund barbert ballene, noe som jeg synes er helt OK. Nå vil han fjerne alt håret der nede. Jeg synes det kan virke litt pinglete, og sa at jeg foretrekker hår. Han gir seg allikevel ikke og "maser" stadig om dette. Men - og det skal han ha - han spør meg i allefall hva jeg synes! Som sag; jeg synes det kan bli litt sært. Frisering OK, alt neppe. Hva med dere: er typen din barbert? Alt eller kun ballene? Liker dere det? Spm til gutta: gjør du det? Hvorfor? Synes du det gir deg bedre sex? eller er det for å få pikken til å se større ut?
Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2011 #2 Skrevet 26. mars 2011 Typen har en stund barbert ballene, noe som jeg synes er helt OK. Nå vil han fjerne alt håret der nede. Jeg synes det kan virke litt pinglete, og sa at jeg foretrekker hår. Han gir seg allikevel ikke og "maser" stadig om dette. Men - og det skal han ha - han spør meg i allefall hva jeg synes! Som sag; jeg synes det kan bli litt sært. Frisering OK, alt neppe. Hva med dere: er typen din barbert? Alt eller kun ballene? Liker dere det? Spm til gutta: gjør du det? Hvorfor? Synes du det gir deg bedre sex? eller er det for å få pikken til å se større ut? Jeg gjør det dels fordi den ser litt større ut, men det avgjørende var nok at det var hun som spurte om jeg kunne barbere/vokse alt siden hun liker det best.
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2011 #3 Skrevet 26. mars 2011 Jeg barberere ballene og skaftet, men lar det være igjen kortklipt hår på oversiden. Hvorfor? Det er renere og ser bedre ut. Samt at damene liker det. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå