Gjest gjest Skrevet 26. mars 2011 #1 Skrevet 26. mars 2011 Hver gang jeg skal ha sex med en ny kvinne, så får jeg så irriterende mye prestasjonsangst; redd for at hun skal være missfornøyd med størrelsen, redd for at jeg ikke skal holde ut lenge nok bla bla..!Derfor klarer jeg ikke å nyte sexen og blir derfor også redd for å skremme vekk en eventuelt ny partner? Er dette realtivt normalt og vill dere fleste kvinner ha forståelse for at det kan bli litt kleint/dårlig de første gangene...eller bedømmer dere mannen mye etter første natten med sex? Ellers så er jeg helt normal og har helt normal størrelse, så jeg forstår egentlig ikke hvorfor jeg skal "slite" så mye med dette!? Jeg er vell kanskje litt usikker innerst inne, men jeg vill jo at motparten skal nyte sexen og være fornøyd, så derfor setter jeg litt press på meg selv, for å si det slik!? En annen årsak er kanskje for det at jeg ikke har all verdens erfaring, til tross for at jeg er litt over 30år! Når jeg møter kvinner på min egen alder, så vet jeg jo at sjansen er stor for at hun har mye mere erfaring en meg selv og derfor stiller muligens visse krav?
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2011 #2 Skrevet 26. mars 2011 Hver gang jeg skal ha sex med en ny kvinne, så får jeg så irriterende mye prestasjonsangst; redd for at hun skal være missfornøyd med størrelsen, redd for at jeg ikke skal holde ut lenge nok bla bla..!Derfor klarer jeg ikke å nyte sexen og blir derfor også redd for å skremme vekk en eventuelt ny partner? Er dette realtivt normalt og vill dere fleste kvinner ha forståelse for at det kan bli litt kleint/dårlig de første gangene...eller bedømmer dere mannen mye etter første natten med sex? Ellers så er jeg helt normal og har helt normal størrelse, så jeg forstår egentlig ikke hvorfor jeg skal "slite" så mye med dette!? Jeg er vell kanskje litt usikker innerst inne, men jeg vill jo at motparten skal nyte sexen og være fornøyd, så derfor setter jeg litt press på meg selv, for å si det slik!? En annen årsak er kanskje for det at jeg ikke har all verdens erfaring, til tross for at jeg er litt over 30år! Når jeg møter kvinner på min egen alder, så vet jeg jo at sjansen er stor for at hun har mye mere erfaring en meg selv og derfor stiller muligens visse krav? Jeg tror de fleste kvinner i hvert fall de som har vært i lengre forhold vet at sex som oftest blir myyyee bedre etter en god stund med samme partner. Det kan hende de har litt erfaring, men mange kvinner har heller hatt lengre forhold og endel sex enn veldig mange forskjellige partnere. Jeg vet i hvert fall at jeg ville syntes det hadde vært fint med en mann som ikke hadde ligget med allverdens av kvinnfolk og var interessert i at jeg skulle ha det deilig under sex.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå