Gjest kml Skrevet 25. mars 2011 #1 Skrevet 25. mars 2011 Jeg har nettopp kjøpt meg en liten dagbok som jeg tenkte å skrive ting og tang i. Ala notater, huskelister og tanker. En ting jeg tenkte å få skrevet ned svart på hvitt og ha oversikt over, er antallet sexpartnere. Altså skrive en liste i boken - ikke fullt navn og hvordan det var, men holde en oversikt så jeg vet hvor mange det er/blir i fremtiden (ikke døm meg nå..) Jeg er redd for om noen finner da boka og leser og dømmer meg eller blir sint eller noe. Samtidig vil det bli min private bok med hemmeligheter. Teit av meg å ha oversikt?
DBM Skrevet 26. mars 2011 #2 Skrevet 26. mars 2011 Gjør som du vil, selv ser jeg ikke verdien i det. Og hvorfor skal noen bli sint, mener du at de finner seg selv på lista? 1
Despicable Me Skrevet 26. mars 2011 #3 Skrevet 26. mars 2011 Skal ikke dømme noen jeg. Et tips kan være å lage deg en blogg, som KUN kan leses av de du ønsker å invitere. Så sett instillingene slik at det er kun du som har tilgang til den bloggen, så trenger du ikke å bekymre deg
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2011 #4 Skrevet 26. mars 2011 Veldig, veldig veldig veldig dum ide...... Hørt om flere slike som har kommet på avveie blant folk jeg kjenner, det er UTROLIG pinlig uansett, når ens innerste tanker og holdninger blir blotta frem forran alle. En slik bok er en trygg atmosfære for egne ting, egner seg ikke for andre uansett hvor uskyldig mye av dette måtte være. Det er ditt dype privatliv. 1
DBM Skrevet 26. mars 2011 #5 Skrevet 26. mars 2011 God idé, da vil de venninnene som har fått tilgang til bloggen til enhver tid ha oversikt over antallet hennes. 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2011 #6 Skrevet 26. mars 2011 Jeg har nettopp kjøpt meg en liten dagbok som jeg tenkte å skrive ting og tang i. Ala notater, huskelister og tanker. En ting jeg tenkte å få skrevet ned svart på hvitt og ha oversikt over, er antallet sexpartnere. Altså skrive en liste i boken - ikke fullt navn og hvordan det var, men holde en oversikt så jeg vet hvor mange det er/blir i fremtiden (ikke døm meg nå..) Jeg er redd for om noen finner da boka og leser og dømmer meg eller blir sint eller noe. Samtidig vil det bli min private bok med hemmeligheter. Teit av meg å ha oversikt? Selv har jeg lister over alt mulig rart, så for min del er ikke sånt teit, men akkurat når det gjelder antall sexpartnere trenger jeg ikke en liste for å holde oversikt Om du har lyst til å lage ei sånn liste er det jo bare å kjøre på, men du kan jo kanskje ha den inne på pc'n hvis du er redd for at noen kan lese i dagboka di? Tenker at det er lettere å miste ei bok enn data'n da Du trenger jo ikke å bruke "Sexpartnere" som overskrift/dokumentnavn, og du kan jo kanskje bytte ut navnene med initialer evt. Tror neppe noen blir sint eller dømmer deg selv om de skulle lese lista di og det er jo ingen som har noen rett til å dømme deg ift. antallet uansett.
Despicable Me Skrevet 26. mars 2011 #7 Skrevet 26. mars 2011 God idé, da vil de venninnene som har fått tilgang til bloggen til enhver tid ha oversikt over antallet hennes. Ikke hvis hun holder bloggen hemmelig, og låser den for alle andre utenom seg selv.
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2011 #8 Skrevet 26. mars 2011 og det er jo ingen som har noen rett til å dømme deg ift. antallet uansett. Det er det jo, man dømmer som man selv vil. Jeg dømmer andre når det passer meg.
DBM Skrevet 26. mars 2011 #9 Skrevet 26. mars 2011 Ikke hvis hun holder bloggen hemmelig, og låser den for alle andre utenom seg selv. Aha, så da blir det ingen invitasjoner likevel
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2011 #10 Skrevet 26. mars 2011 alt som havner på nett er ikke lenger hemmelig. 2
Despicable Me Skrevet 26. mars 2011 #11 Skrevet 26. mars 2011 Aha, så da blir det ingen invitasjoner likevel Haha, nei :gjeiper: TS vil ikke dele dette med deg
DBM Skrevet 26. mars 2011 #12 Skrevet 26. mars 2011 Haha, nei :gjeiper: TS vil ikke dele dette med deg Nei, men nå tenkte jeg på de du først mente at hun kunne sende invitasjon til, før hun bare skulle lese den selv
Despicable Me Skrevet 26. mars 2011 #13 Skrevet 26. mars 2011 Nei, men nå tenkte jeg på de du først mente at hun kunne sende invitasjon til, før hun bare skulle lese den selv Men nå skrev jeg jo dette da: Så sett instillingene slik at det er kun du som har tilgang til den bloggen.. Så, det forklarte jo va jeg mente med invitasjonene
DBM Skrevet 26. mars 2011 #14 Skrevet 26. mars 2011 Da blingsa jeg på "du", og leste "de". Det ble en naturlig fortsettelse på "de du ønsker å invitere", men my mistake.
Guriane Skrevet 26. mars 2011 #15 Skrevet 26. mars 2011 Selv ser jeg ikke poenget. Men så har jeg ikke planer om å ha meg med så mange at jeg må ha ei bok for at jeg ikke skal komme ut av tellinga. Men for all del. 1
Gjest Katten. Skrevet 26. mars 2011 #16 Skrevet 26. mars 2011 Eller bare lag deg en mail, som du kun bruker til slik du vil ha på papir, men skjult for andre. Eget brukernavn og passord, som du ikke bruker til annet. Selv har jeg alltid følt at å telle slikt er litt... patetisk? Det er dog rettet mot de som legger verdi i det - ikke de som teller gjennom en gang i blant for moro skyld.
Steinar40 Skrevet 26. mars 2011 #17 Skrevet 26. mars 2011 Jeg har nettopp kjøpt meg en liten dagbok som jeg tenkte å skrive ting og tang i. Ala notater, huskelister og tanker. En ting jeg tenkte å få skrevet ned svart på hvitt og ha oversikt over, er antallet sexpartnere. Altså skrive en liste i boken - ikke fullt navn og hvordan det var, men holde en oversikt så jeg vet hvor mange det er/blir i fremtiden (ikke døm meg nå..) Jeg er redd for om noen finner da boka og leser og dømmer meg eller blir sint eller noe. Samtidig vil det bli min private bok med hemmeligheter. Teit av meg å ha oversikt? Mennesket er et psykt dyr Uten at det er noe nytt.
PS_Silli Skrevet 26. mars 2011 #18 Skrevet 26. mars 2011 Jeg har nettopp kjøpt meg en liten dagbok som jeg tenkte å skrive ting og tang i. Ala notater, huskelister og tanker. En ting jeg tenkte å få skrevet ned svart på hvitt og ha oversikt over, er antallet sexpartnere. Altså skrive en liste i boken - ikke fullt navn og hvordan det var, men holde en oversikt så jeg vet hvor mange det er/blir i fremtiden (ikke døm meg nå..) Jeg er redd for om noen finner da boka og leser og dømmer meg eller blir sint eller noe. Samtidig vil det bli min private bok med hemmeligheter. Teit av meg å ha oversikt? Kommer du til å få så mange navn å skrive ned da? Er det viktig for deg å dokumentere? Folk vil nok stille spørsmål - men dersom det er sånn at du kommer til å ha mange partnere og vil ta notat om dem så må du jo få lov til å gjøre det - hvis det blir så mange at du vil ha en oversikt altså. Ingen som kan ta deg på det
Fanta Exotic Skrevet 26. mars 2011 #19 Skrevet 26. mars 2011 Knallidè! Du kan gi alle terningskast også! 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2011 #20 Skrevet 26. mars 2011 Jeg forstår egentlig ikke poenget med blogg (eller twitter) for den del. De ALLER fleste innlegg går i glemmeboken og får ingen kommentarer. De aller fleste tweets får ingen retweets. De aller fleste "status"oppdateringer får toppen et par likes. Hva er vitsen? Hvorfor skriver du ikke heller for deg selv? Må du ha bekreftelse på alt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå