Gå til innhold

Frisør/makeup hva betalte dere,

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer litt på hva dere betaler/betalte for frisør/makeup til bryllupet, og hva det inkluderte?

Det er så mye ulike priser, og når jeg ringer rundt, så får jeg høre at "jammen det er dyrt pga alt vi inkuderer" eller "billig fordi vi ikke har så mye inkludert"

Tenker feks om dere fikk noe å spise, hjelp til å kle seg, fikk med noe av sminken til å frikse opp utover dagen osv?

Luer også på hva dere evt måtte ta med selv til avtalen? (sminke/hårprodukter) og om dere må/ikke må vaske håret samme dag som avtalen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har avtale med min faste frisør. Synast ho er veldig flink, og ho har lang erfaring. I er sminke + pynte håret, innkludert prøvetime. Forvenat at sminken skal halde heile dagen! Avtalen er at eg skal betale 2500 kr. For forlover er det 1500 i start, og så litt ekstra dersom det tar veldig laang tid.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fått en pris på 3500 for oppsett av halvvlangt hår + sminke. Ingenting inkludert ellers (altså ingen mat/drikke, sminke eller lignende) hun kunne, om hun hadde tid hjelpe med å få på kjolen sånn at håret ikke raste ned, men det var bare om hun hadde tid, og jeg kunne ikke regne med det....

Skrevet

Jeg betaler 2500 kr for oppsett av hår, samt sminke. Det inkluderer også prøvetime. Dette kommer nok til å skje hjemme hos min bestefar, bruker nemlig freelance.

Mvh Yvonne :heiajente:

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Det lurter jeg og på!

Skrevet

jobber som frisør og hos oss går det på timepris. husker ikke helt, men mener det er rundt 800-1000 kr pr time og da inkluderer det hår( vask, opprulling hvis det må til før oppsett), makeup, lett mat og alkoholfri drikke etter brudens ønske. Hjelp til påkledning og salongen er stengt den dagen så det er kun bruden, forlover og evt andre familiemedlemmer som er velkomne. ønsker forlover, mødre, svigermor hjelp til pynt er vi også behjelpelige med det :)

• Liker 2
Skrevet

3000,- (i Bergen)

Inkluderte:

Prøvetime (finne ut hvilken frisyre og finne farger på makeup)

Oppsett av langt hår

Makeup

Ta på kjole og slør

(ca 3-4 timer)

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

*dytt*?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...