Gå til innhold

Hvor finne veggdekorasjoner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg vurderer å pusse opp soverommet mitt, men ikke typisk med maling og slikt.. Prøver å finne leverandører av veggtapeter som f.eks (et gigantisk bilde eller poster som kunne dekket en hel vegg) Så veggen overdekkes av selve tapetet, det hadde vært fascinerende. :)

Noen som har kjennskap til noen som selger slike tapeter?

Let me know.

Dette ble skrevet i farten, så det medfører sikkert dårlig grammatikk og skrivefeil.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
http://www.tapetshop.no/ Her har jeg kjøpt fototapet som dekker en hel vegg. :) Du kan også lage tapet av egne bilder, eller bestille postere :) Ellers tar vel de fleste fargehandlere inn slikt hvis man ber dem :)
Skrevet

Er mange som printer personlige bilder også som fototapet. :) Dra til et stort varehus eller en bra fargehandel (som den jeg nevnet. Der har de også tapet bøker med utrolig stilig fototapet etc. :)

Skrevet

Takker for gode råd og tips! :)

Før jeg mottok besvarelsene var problemet at jeg hadde for lite alternativer,nå er problemet at jeg har for mange. Vanskeligheter med å bestemme meg, hehe. :fnise:

Skrevet

Hehe, blir fort sånn. Du får starte med de enkle og heller avansere ettervert. Ofte er jo det enkle det beste :) Lykke til - og hold oss oppdatert!

Skrevet

I will. :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...