Gjest mcult Skrevet 25. mars 2011 #1 Skrevet 25. mars 2011 Noen som har noen erfaringer med penisring? Tar gjerne imot tilbakemeldinger fra jenter også, som har erfaring med partnere som har brukt dette.
UYN Skrevet 25. mars 2011 #2 Skrevet 25. mars 2011 Man får større omkrets, men orgasmen mens den er på er ikke særlig bra etter min mening. Så hvis du føler for å komme; ta den av. Kunne sikkert sagt mye mer, men vet ikke helt hva du er ute etter?
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2011 #3 Skrevet 25. mars 2011 Vi har bare prøvd det en gang, og da falt ereksjonen hans etter noen minutter med den på, mulig den var for stram. Når han tok den av fikk han stå igjen. Ikke så oppmuntrende kanskje, men kan ikke si jeg syntes penis ble verken større eller stivere som mange hevder. Men nå har vi ikke prøvd dette så mye.
Gjest birry93 Skrevet 26. mars 2011 #4 Skrevet 26. mars 2011 En kamerat av meg prøvde en slik en gang, men det gjorde visst bare vondt, så han måtte klippe den av.
Nixo Skrevet 26. mars 2011 #5 Skrevet 26. mars 2011 Har prøvd men liker det ikke, var ikke vondt bare litt ubehagelig, men har brukt den etter det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå