FruN Skrevet 7. april 2011 #21 Skrevet 7. april 2011 Nei sorry altså. Det ser juggel og harry ut. Takk.
Nenyn Skrevet 7. april 2011 #22 Skrevet 7. april 2011 (endret) Nei sorry altså. Det ser juggel og harry ut. Hvor gammel er du da? Tror heller ikke det var hvorvidt gull er fint eller ikke, men om zirkonium er like fint som diamant. Gullog diamant er vakkert, det er klassisk og noe som vil vare i mange år. Men hey, vil du ha en hvit ring med lilla steiner som er "in" akkuratt nuh, så værsågod. Jeg tror uansett at TS kommer helt sikkert til å få en fantastisk dag, gull eller ikke gull. Endret 7. april 2011 av Nenyn
AnonymBruker Skrevet 7. april 2011 #23 Skrevet 7. april 2011 Hvor gammel er du da? Tror heller ikke det var hvorvidt gull er fint eller ikke, men om zirkonium er like fint som diamant. Gullog diamant er vakkert, det er klassisk og noe som vil vare i mange år. Men hey, vil du ha en hvit ring med lilla steiner som er "in" akkuratt nuh, så værsågod. Jeg tror uansett at TS kommer helt sikkert til å få en fantastisk dag, gull eller ikke gull. Har alldeles ikke sagt jeg skal ha hvitt gull med lilla steiner. Jeg sier at skal man ha stein skal det være hvitt gull, skal man ha gult gull skal det kun være gult gull, evt med mønster. Bare sier det. Hvor gammel er du da?
Lulilelu Skrevet 7. april 2011 #25 Skrevet 7. april 2011 Har alldeles ikke sagt jeg skal ha hvitt gull med lilla steiner. Jeg sier at skal man ha stein skal det være hvitt gull, skal man ha gult gull skal det kun være gult gull, evt med mønster. Bare sier det. Hvor gammel er du da? Du må lære deg at folk har forskjellig smak og andre meninger enn deg. Det er ingenting som heter at noe SKAL være noe som helst. Det må du bare lære deg fort som fy. Det heter "JEG MENER at skal man ha sten så skal det være hvitt gull". Selv er jeg dypt uenig. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå