AnonymBruker Skrevet 25. mars 2011 #1 Skrevet 25. mars 2011 Jeg vil ha gult gull med steiner i, så hadde tenkt på diamanter, men er jo veldig dyrt da. Så ser det jo like fint ut med zirkonia, men vet ikke helt? Hva tenker dere om det?
FruN Skrevet 25. mars 2011 #2 Skrevet 25. mars 2011 Diamant trenger ikke være kjempedyrt. Jeg har tre små diamanter i min formet som et hjerte, og de kosta ca 1250 kr for alle tre.
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2011 #3 Skrevet 25. mars 2011 Skal du ha stein må det være hvitt gull. Gult gull og stein er IKKE pent. Hvordan klarer man å få formet et hjerte med bare tre steiner egentlig, Høstbryllup? 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2011 #4 Skrevet 25. mars 2011 Skal du ha stein må det være hvitt gull. Gult gull og stein er IKKE pent. Hvordan klarer man å få formet et hjerte med bare tre steiner egentlig, Høstbryllup?
FruN Skrevet 25. mars 2011 #5 Skrevet 25. mars 2011 Det er ikke så vanskelig, et hjerte er skåret i gullet, og det er satt en stein i hver "ytterkant", en i spissen og to over.
FruN Skrevet 25. mars 2011 #6 Skrevet 25. mars 2011 (endret) oi, det ble visst stort Endret 25. mars 2011 av høstbryllup 2
Lulilelu Skrevet 26. mars 2011 #7 Skrevet 26. mars 2011 Skal du ha stein må det være hvitt gull. Gult gull og stein er IKKE pent. Jo det er pent.
Barcelone Skrevet 26. mars 2011 #8 Skrevet 26. mars 2011 For en vakker ring Høstbryllup! Helt nydelig =o)
FruN Skrevet 26. mars 2011 #9 Skrevet 26. mars 2011 For en vakker ring Høstbryllup! Helt nydelig =o) Takk
Nenyn Skrevet 26. mars 2011 #10 Skrevet 26. mars 2011 Jeg syns også det er veldig pent Men prisen kommer jo veldig an på størrelse og mengde da... Ringen min har 5 diamanter hvor hver er ca litt over 1mm stor (høres lite ut, men de ser ikke så veldig små ut ) og ringen er i litt breit gult gull og gubben betalte litt over 7000... >< Kunne sikkert blitt mye billigere med færre diamanter. Men som sagt, kommer an på hvor du kjøper, NÅR du kjøper (hender det er tilbud vettu) og hvor store og mange diamanter du skal ha
Gjest Naenia Skrevet 26. mars 2011 #11 Skrevet 26. mars 2011 På den måten Høstbryllup har gjort det blir det jo heeelt nydelig! Den var sykt fin! Laget du selv, eller er det en ring som kan bestilles? Tror diamant vil se finest ut uansett.
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2011 #12 Skrevet 26. mars 2011 Hvis jeg får si min mening: Skal du først ha stener i gifteringen skal det være diamanter. Har dere ikke råd til ekte diamanter så dropp det. Giftering uten stener er uansett både tradisjonelt, tidløst og flott. Dette er bare min mening, og ingen fasit. Men tenk over at du (forhåpentligvis) skal gå med denne ringen hver eneste dag resten av livet. Er du sikker på at du alltid vil være fornøyd med at du valgte zirkonia i en så viktig ring? Uansett valg: Gratulerer, og lykke til! 3
FruN Skrevet 26. mars 2011 #13 Skrevet 26. mars 2011 (endret) På den måten Høstbryllup har gjort det blir det jo heeelt nydelig! Den var sykt fin! Laget du selv, eller er det en ring som kan bestilles? Tror diamant vil se finest ut uansett. Vi designet ringene selv, via Lykkeringene Vi bestemte oss og for å legge litt i de, da vi bruker forlovesesringene som gifteringer Totalt ble det på rett over 8000kr Endret 26. mars 2011 av høstbryllup
kisskissbangbang Skrevet 26. mars 2011 #14 Skrevet 26. mars 2011 Høstbryllup, er det mulig å få "oppskriften" på ringene deres, eller vil du ha den for deg sjøl? Nydelige ringer!
FruN Skrevet 26. mars 2011 #15 Skrevet 26. mars 2011 hehe, joda, kan da dele den profil 8, ismatt overflatebehandling, hjertemønster i diamant (valg på siden). Mener de er på 4mm og det er den minste bredden mulig for hjerte-formen Vi satt ei stund på nettsiden og lekte, og vi ville gjerne ha det hele hjertet, men da kreves en av de tjukkere ringene, og etter prøving i butikken ble de alt for klumpete.
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2011 #17 Skrevet 27. mars 2011 årsaken til at det er uvanlig med andre type steiner handler jo også om at diamant er den eneste steinen som tåler bruk ut livet. har zirkonia i en vanlig spennring, og den har falt ut fordi den har kommet i kontakt med vann...ikke uvanlig ifølge gullsmeden.
Gjest Blondie65 Skrevet 27. mars 2011 #18 Skrevet 27. mars 2011 Skal du ha stein må det være hvitt gull. Gult gull og stein er IKKE pent. Tull!
AnonymBruker Skrevet 7. april 2011 #19 Skrevet 7. april 2011 Tull! Nei. Det ser ut som noe man får kjøpt på HM
AnonymBruker Skrevet 7. april 2011 #20 Skrevet 7. april 2011 Jo det er pent. Nei sorry altså. Det ser juggel og harry ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå