AnonymBruker Skrevet 25. mars 2011 #1 Skrevet 25. mars 2011 hvis du står, eller ligger og du er veldig kåt, svulmer klitorisen din opp slik at den stikker ut, altså slik at man kan se den???? eller sagt på en annen måte: kan man se klitten din hvis du er kåt og naken(uten å bruke fingrene til å trekke vekk forhuden på klitorisen)??
sequin Skrevet 25. mars 2011 #2 Skrevet 25. mars 2011 Det er helt normalt at klitoris fylles av blod under opphisselse, dermed svumler den opp, helt foskjellig hvor mye større den blir fra kvinne til kvinne.
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2011 #3 Skrevet 25. mars 2011 Det er helt normalt at klitoris fylles av blod under opphisselse, dermed svumler den opp, helt foskjellig hvor mye større den blir fra kvinne til kvinne. så hvis du er naken og du er kåt: kan man se din klitoris?? :gjeiper: nb, spørsmål til alle: stikker kjønnsleppene dine ut av sprekken??
Gjest madamen Skrevet 25. mars 2011 #4 Skrevet 25. mars 2011 Er det ikke lettere å google slike bilder for å få seg et runk? 1
sequin Skrevet 25. mars 2011 #5 Skrevet 25. mars 2011 så hvis du er naken og du er kåt: kan man se din klitoris?? :gjeiper: nb, spørsmål til alle: stikker kjønnsleppene dine ut av sprekken?? Tror du sånn helt seriøst at noen ville svart deg ærlig på dette?
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2011 #6 Skrevet 25. mars 2011 Tror du sånn helt seriøst at noen ville svart deg ærlig på dette? her på forumet, ja.
Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2011 #7 Skrevet 25. mars 2011 Ikke hos meg. De indre leppene stikker litt utenfor de andre, og klitoris går så vidt utenfor de indre leppene om jeg er opphisset, men det du vil se på litt avstand er de indre kjønnsleppene og ikke klitoris. Dårlig forklart, men det får fungere. Håper du snart får en kjæreste du kan studere av all hjertens lyst
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2011 #9 Skrevet 26. mars 2011 Ikke hos meg. De indre leppene stikker litt utenfor de andre, og klitoris går så vidt utenfor de indre leppene om jeg er opphisset, men det du vil se på litt avstand er de indre kjønnsleppene og ikke klitoris. Dårlig forklart, men det får fungere. Håper du snart får en kjæreste du kan studere av all hjertens lyst takk for det :-) og ja: de indre kjønnsleppene møtes og danner en slags "forhud" :gjeiper: har sett det på et videoklipp jeg har lastet ned fra et betal-nettsted :-)
Gjest Mona Lisa Skrevet 26. mars 2011 #10 Skrevet 26. mars 2011 hvis du står, eller ligger og du er veldig kåt, svulmer klitorisen din opp slik at den stikker ut, altså slik at man kan se den???? eller sagt på en annen måte: kan man se klitten din hvis du er kåt og naken(uten å bruke fingrene til å trekke vekk forhuden på klitorisen)?? Ja, se det har jeg aldri sjekket ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå