Gå til innhold

avstands betatt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sett den nydeligste gutten på SATS der jeg trener, han er så kjekk og pen at jeg nesten begynner å sikle når jeg ser han og har så utrolig lyst til å prate med han! men... hvordan gjør man det på ett treningsenter? :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blikkontakt kanskje?;)

AnonymBruker
Skrevet

Først bør du jo finne ut om han tenner på menn, altså homo eller bifi, ellers kan du bokstavelig talt få deg en på pungen.

Deretter er det vel bare å ta ordet om noe aktuelt der og da.

Skrevet

Kan du ikke bare spørre han om hjelp til et apparat du har sett at han bruker? bare sånn for å bryte isen ;D

Skrevet (endret)

Jeg er en 20 år gammel kvinne =)

Endret av goldenchanel
Gjest Katten.
Skrevet

Ikke sjekk han opp direkte på utestedet. De fleste jeg kjenner - bortsett fra folk som bor på treningssenteret - finner det ubehagelig å bli sjekket opp der (menn og kvinner). Man føler seg ikke spesielt attraktiv, der man er gjennomsvett og tomatrød i ansiktet.

Bygg det opp sakte men sikkert, først kan du kanskje be om hjelp med et apparat, så litt løsprat. Om dere treffer tonen umiddelbart, eller over tid, kan du jo foreslå en kopp kaffe ved en senere anledning.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke sjekk han opp direkte på utestedet. De fleste jeg kjenner - bortsett fra folk som bor på treningssenteret - finner det ubehagelig å bli sjekket opp der (menn og kvinner). Man føler seg ikke spesielt attraktiv, der man er gjennomsvett og tomatrød i ansiktet.

Bygg det opp sakte men sikkert, først kan du kanskje be om hjelp med et apparat, så litt løsprat. Om dere treffer tonen umiddelbart, eller over tid, kan du jo foreslå en kopp kaffe ved en senere anledning.

Enig med du!

Skrevet

Er det ikke da en bør føle seg attraktiv? Når noen, til tross for at du er rød og svett, prøver å sjekke deg opp :fnise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en 20 år gammel kvinne =)

Da har du endret kjønn siden sist. For det stod sannelig Kjønn: Mann i profilen din når jeg svarete deg ovenfor...

Skrevet

Ja jeg oppdaget det, aner ikke hvorfor jeg plutselig var "mann". Han er der stortsett alltid med 2-3 andre så føles ikke så lett å spørre han om hjelp utenatt det føles veldig åpentlyst... vet det er litt patetisk å være betatt av bare utsende på en men gud... hadde dere sett han hadde dere vært på knerene dere også :sengekos:

Gjest made4u
Skrevet

Ett råd kan være å en dag utfordre han litt, er bare å kle seg litt sexy det og sjekke om du vekker hans interesse. Om han finner deg attraktiv så vil han da kaste blikk i din retning og bli litt distrahert av deg.

Ser han da en del i din retning så er han interessert, om ikke så tror jeg ikke du har all verdens å hente.

Skrevet

Ett råd kan være å en dag utfordre han litt, er bare å kle seg litt sexy det og sjekke om du vekker hans interesse. Om han finner deg attraktiv så vil han da kaste blikk i din retning og bli litt distrahert av deg.

Ser han da en del i din retning så er han interessert, om ikke så tror jeg ikke du har all verdens å hente.

Eller så er han på treningssenteret for å trene og finner det litt merkelig at noen går inn for å kle seg sexy på treningssenter, og avskriver henne dermed som "dum og deilig"....

Og nei, jeg mener ikke at man må være stygg på trening, men å kle seg sexy synes jeg personlig er litt i overkant.

Gjest made4u
Skrevet
Eller så er han på treningssenteret for å trene og finner det litt merkelig at noen går inn for å kle seg sexy på treningssenter, og avskriver henne dermed som "dum og deilig"....

Og nei, jeg mener ikke at man må være stygg på trening, men å kle seg sexy synes jeg personlig er litt i overkant.

Selvfølgelig er han der for å trene, men han er hannkjønn så han vil ikke finne det så merkelig at noen kler seg sexy, snarere heller vil han like det (tro meg, som mann vet jeg). Hun vil ei heller bli avskrevet som dum og deilig, attraktiv og interessant er nok mer nærliggende i så måte...

Tro meg, hun har mer igjen for å utfordre han litt, enn ved å ikke gjøre det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...