AnonymBruker Skrevet 25. mars 2011 #1 Skrevet 25. mars 2011 Hei! Jeg skal være forlover, og utdrikningslaget skal av praktiske årsaker foregå i Molde. Jeg bor på en helt annen kant av landet, og har knapt vært i byen. Har prøvd lenge å søke, både på nettet og her på forumet, etter aktiviteter man kan finne på i byen. Så langt uten hell, og det eneste jeg har klart å finne er nettsider til steder man kan bowle og spille golf. Er det noen som kan være så snill og tipse meg om andre aktiviteter man kan finne på i Molde-området? Gjerne med linker eller navn på konkrete firma/steder. På forhånd tusen takk for hjelpen!
Skylines Skrevet 25. mars 2011 #2 Skrevet 25. mars 2011 Hm. Ridning? Det er ridesenter på Skaret og i Årødalen. Molde hestesportsklubb og Molde Rytterklubb. Generelt er det lite å finne på i Molde, hvertfall som jeg vet om med sikkerhet.
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2011 #3 Skrevet 25. mars 2011 Unnskyld altså, men Molde er en av de verste plassene å finne på noe gøy i. Kun Molde jazz som er noe. Er ikke mulig med en roadtrip til Ålesund? 1t kjøring og 45min ferge om jeg ikke tar feil, er litt mer utvalg der.
englove Skrevet 25. mars 2011 #4 Skrevet 25. mars 2011 Hm..spørs jo hva man vil da. Molde er jo ikke den største byen, men du har jo som sagt bowlinghallen..også kan man jo gå på bar å spille biljard Tangenten tror jeg. Ellers så er det jo kommet badeland og det er flere spa og "velværesalonger" i byen.
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2011 #5 Skrevet 25. mars 2011 TS her. Tusen takk for svar. Skjønner at Molde ikke er "verdens navle" når det gjelder aktiviteter. Dessverre er bruden lite mobil pga av familiesituasjon, så roadtrip er dessverre uaktuelt. Skal tenke på det med riding, det hadde kanskje ikke vært så dumt. Vil helst finne på en aktivitet eller to som hele laget kan være med på. Tror noe ala paintball hadde vært noe bruden hadde likt, men det ser dårlig ut dessverre. Kom gjerne med flere innspill!
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2011 #6 Skrevet 25. mars 2011 Jeg har vært på havrafting i Molde. var helt ok. 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2011 #7 Skrevet 25. mars 2011 Hva med fallskjermhopping? Veit de driver med det på Årø hvertfall. Ellers er det jo f.eks SPA på seilet. Når det kommer til utesteder er det egentlig ikke så mye å velge i der heller. Molde er bare "festlig" under Jazzuka i Juli dessverre 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2011 #8 Skrevet 25. mars 2011 TS her. Fallskjermhopping (og andre ekstreme aktiviteter som strikkhopp etc.) er helt uaktuelt, definitivt ikke noe for bruden. Men takk for tips! Du som var på havrafting: hva slags firma var det gjennom?
Villa90 Skrevet 25. mars 2011 #9 Skrevet 25. mars 2011 Hei:) Jeg kommer i fra molde, og må si meg enig i at vi kanskje har lite å tilby. Men har du forresten vært innom visitmolde.no? Der er det endel info. Vi har også en veldig sprek type som driver et firma som heter DID aventures. Han har blandt annet rafting turer og kajakturer osv. Du finner info om han på visitmolde.no. Dersom dere skal ut på byen vil jeg anbefale BarAlex, som ligger ved Alexandra Hotell. Der er det livmusikk hver lørdag. Det er mulighet for dansing, men også stille hjørner hvor man kan prate:) Og som noen andre sa her, så har det akkurat blitt åpnet et nytt badeland med en spaavdeling. Håper dere kan finne på noe artig når dere kommer:)
Skylines Skrevet 26. mars 2011 #10 Skrevet 26. mars 2011 Vet at det finnes paintball i Molde og omegn, men litt usikker på hvordan det funker (om man kan være med uten erfaring). Google det?
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2011 #11 Skrevet 27. mars 2011 Tusen takk for gode innspill, folkens! Det er godt å få noen tips fra dere lokale. TS
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå