Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har funnet flere ting jeg gjerne skulle hatt der ifra. Hvor kommer varene fra og hvordan er det med betaling? Erfaringer?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Man får ikke bestilt derfra..

AnonymBruker
Skrevet

Man får ikke bestilt derfra..

Ikke? Jeg trodde det var mulig jeg. Hvor kan man bestille MAC produkter da? :forvirret::lete:

Skrevet

Ikke? Jeg trodde det var mulig jeg. Hvor kan man bestille MAC produkter da? :forvirret::lete:

Ebay eller allcosmeticswholesale.com f.eks. Tror man kan kontakte de MAC-butikkene som er i Norge og få varer tilsendt da, men er ikke helt sikker på akkurat det, du får ringe å spørre :)

AnonymBruker
Skrevet

Men dere som bruker MAC produkter, hvor bestiller dere sminke fra da?

Skrevet

Ariya svarte jo på det; F.eks Allcosmeticswholesale eller Ebay. Man kan også ringe MAC-butikker i Norge og få dem til å sende varer til deg, men de tar visstnok ganske mye i frakt.

Om du er på Ebay kan jeg anbefaler Makeup_nation og Pinkdaisygirls - begge fører ekte MAC til ganske vanlige priser.

AnonymBruker
Skrevet

Vær obs på at det finnes VELDIG mye fake MAC på Ebay. Kjøp fra trygge selgere!

Skrevet

Jeg skrev mail til MAC og spurte om dette, fikk dette i svar;

Thank you for taking the time to contact Mac online.

Currently we do not ship outside of the UK online. However we can arrange to mail out your goods by telephoning our mail order department on 0870 034 2676 option 2.

AnonymBruker
Skrevet

Får bestilt fra MAC Norge om jeg ikke tar feil.

Skrevet

MAC butikker finnes i Oslo, Sandnes, Bergen og Trondheim. Du kan ringe MAC Oslo å få de til å sende deg varer, frakten koster 219,- ( så kan vær lurt å handle en del da).

Eller du kan handle hos Allcosmeticswholesale.com og hos trygge ebayselgere :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...