Gå til innhold

Har funnet drømmejakke + støvletter, men prisen...

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Prisen for herlighetene er henholdsvis 799 for jakka (skinn med pels) og 599 for støvlettene (også skinn med pels).

Dette er et sett jeg kan bruke et par år, minst.

Jeg har ikke så mye penger å rutte med, men jeg er villig til å leve på pasta og ketchup lenge for disse her. :blunke:

Jeg har reservert jakka i min str, og hvis jeg vil ha den kan jeg komme og kjøpe den. Frist: Imorgen kl. 18.00. Etter det er den fritt vilt for andre. :(:lol:

Støvlettene tenker jeg å kjøpe neste måned, kanskje....

Så dere, nå trenger jeg hjelp til å bestemme meg! Skal jeg kjøpe jakka og støvlettene?

Videoannonse
Annonse
Gjest Chica i.i.
Skrevet

Var jo ingenting å si på prisen! Kan det brukes sammen ting du har fra før da? Så du ikke må kjøpe nye skjørt for å bruke til støvlettene etc.

Hadde jeg funnet støvletter som jeg fikk på meg hadde jeg gladelig betalt flere tusen kroner tror jeg, men det er nå en annen diskusjon(kraftige legger...)

Gjest Anonymous
Skrevet

Joda, jeg har ting det kan brukes sammen med.

Synes bare det er dyrt, jeg, da. 800+600= 1400 liksom...

Men det er kanskje det man må ut med for god vinterjakke og gode vintersko?

Gjest the imp
Skrevet

altså, 1400 kr tilsammen for vintersko og jakke er ikke spesielt dyrt. Ja, det er mye penger, men vinterjakke og vintersko koster ganske mye for tida. Synes du skal kjøpe deg det jeg dersom du virkelig likte det :)

Skrevet

Ikke dyrt! Løp og kjøp!! (Philippa har sjelden hemninger når det gjelder shopping....)

Nei, seriøst - det var ikke dyre plagg, dette kan du nok kjøpe deg med god samvittighet. Tenk også på at en vinterjakke har du i mange, mange år!

Gjest Anonymous
Skrevet

Her er de forresten: Jakken: http://www.b-young.com/collection/ Klikk på bilde nr. 2 (blondinen i hvit genser), og den første jakka dere ser er den jeg sikler på!

Støvlettene: http://www.skoringen.no Klikk på Kvinner. Støvlettene jeg sikler på står under en snakkeboble med teksten "Bli fristet av de rå Uzh-støvlettene!"

Hva synes dere? :P

Ååååh, jeg VIL ha de...

Gjest Étoile
Skrevet

Får du både bra støvletter OG jakke til 1400 kroner gjør du et varp spør du meg...! Sier som Philippa, løp og kjøp!

Jeg må jo selvfølgelig falle for jakker som koster godt over 2000... Typisk.

Skrevet

Unn deg dette! Selv om det betyr pasta og suppe de neste ukene. Synes det var stilig, jeg!

Skrevet

Den går jeg også å sikler etter,men er litt redd jeg er for gammel.

Hva synes du,jeg er 40 år.

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvis du vil ha den, kjøp den! Jeg er forresten straks 20, og ville ikke reagert negativt hvis en 40-åring kom med samme jakke som meg. Den ER jo kjempelekker da.

Skrevet

Det er IKKE dyrt.. Å dette er jo ting du kan bruke noen år...

Kjøp deg de to tingene du, med god samvittighet... :D

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg er 33 å handler en godel på b-young, har ikke noe å si hvor gammel man er bare man ikke er i 30åra å kommer i fjortis klær.

Skrevet

Jeg synes ikke det var dyrt i det hele tatt jeg. Likte jakka kjempegodt!

Gjest Anonymous
Skrevet

Moro at dere liker dem...

Jeg har bestemt meg. Jakka blir mi imorgen- og støvlettene tar jeg på neste lønning. :sjarmor:

*forventningsfull*

Skrevet

Jeg synes du skal kjøpe det, det var ikke så veldig dyrt for en såpass god jakke og fine støvletter!

Men- blir den ikke litt kald på svarteste, kaldeste vinteren da, den jakka? Eller går det an å lukke den helt foran? :oops:

Skrevet

Har du kjøpt jakken nå? Er du fornøyd? :)

Jeg likte både jakke og støvletter veldig godt, og de ser jo både fine og varme ut. Prisen er det ikke noe å si på, og som de andre sier så er de jo ting du kan bruke i flere år fremover. Når de blir umoderne bare gjemmer du dem til de blir moderne igjen. :wink:

Skrevet

Jeg skjønner at du syns det er dyrt. ALt er jo dyrt når man ikke har så god råd :wink:

Men jeg syns du skal unne deg det. Har ikke så mye å rutte med jeg heller alltid, men det er en fryktlig god følelse og av og til kunne bruke litt ekstra på seg selv. Handleterapi er av og til veldig, veldig godt..

Gjest Halliburton
Skrevet

1400 kroner (som er mye penger for en student) er ikke mye når det holder til både jakke og vintersko. Dette kan du kjøpe med god samvittighet Gjest.

Ett par gode vintersko som holder koster ofte over 1000 kroner.

H.

Gjest Anonymous
Skrevet

Nå har jeg kjøpt jakken! :D :hoppe: :D :hoppe:

Den er kjempefin! Jeg er superfornøyd! Må bare kjøpe inpregnerings-spray og impregnere den før jeg kan bruke den ute i vinter. :)

Visakortet mitt griner enda, men men... Spaghetti here I come.. :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...