AnonymBruker Skrevet 25. mars 2011 #1 Skrevet 25. mars 2011 Hei! Jeg har ett liiiite problem(?). Har møtt en fyr over sukker, og har møtt han i real life (i fylla. Vi har ikke gjort noe, hverken kyssing eller sex, men vi melder/snakker hver dag. (han bor ikke i min by, men 6 timer unna). Etter en stund viser det seg at en venninne har vært på han tidligere. (for mange år siden, og før "min" tid) Hun sier at han er en "luring", og at han kansje kan holde på med flere samtidig, og at han er litt "player". Det har jo ingenting og si, for vi har jo ikke gjort noe, men hun sa liksom at jeg burdte passe meg. Bør jeg bare gi han opp? Sånn helt plutselig? Jeg liker han nemlig veeeldig godt. Hva tror dere? Er fersk i denne dating verden, trenger tips PS! Han kommer kansje til byen min i helgen, og har invitert meg opp dit.. Hvor alvorlig det siste var, vet jeg jo ikke da...
M0niq Skrevet 25. mars 2011 #2 Skrevet 25. mars 2011 Hva er du ute etter? En flørt eller et forhold? Hvis han var en "luring" for mange år siden kan han jo ha forandret seg. Jeg ville nok å blitt kjent med han, men hatt det i bakhodet litt i starten kanskje. Etterhvert som du blir kjent med han kan du jo ta det opp? Snakke med han om hva han er ute etter osv. Nå veit jo ikke jeg hvor seriøst det var mellom han og venninna di da. Kanskje han bare så på det som en flørt?
Gjest made4u Skrevet 25. mars 2011 #3 Skrevet 25. mars 2011 Må ikke dømme han etter hva ei venninne sier, kanskje følte hun at han ikke mente alvor med henne og derfor dømte hun han? Ikke vet jeg... Men følge din magefølelse du kribler det litt i magen med han så se hva det kan bli og ikke holde igjen...
Romla Skrevet 25. mars 2011 #4 Skrevet 25. mars 2011 Hva er du ute etter? En flørt eller et forhold? Hvis han var en "luring" for mange år siden kan han jo ha forandret seg. Jeg ville nok å blitt kjent med han, men hatt det i bakhodet litt i starten kanskje. Etterhvert som du blir kjent med han kan du jo ta det opp? Snakke med han om hva han er ute etter osv. Nå veit jo ikke jeg hvor seriøst det var mellom han og venninna di da. Kanskje han bare så på det som en flørt? Er ganske enig i dette. Ta deg tid til å bli kjent med han, hvis han fremdeles er en "luring" så kommer du nok til å merke det. Det er bedre å gjøre noe som man angret på enn å angre på at man ikke gjor det. Hvis det er slik at han lurer deg, så er du en erfaring rikere.
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2011 #5 Skrevet 25. mars 2011 TS her! Takk for innspill, dere vet det ikke, men det hjalp Jeg tenkte det samme som dere, at hun kansje bare var "ett ligg". Folk forandrer seg jo.. Men lurt og ha det i bakhodet. Jeg er egentlig ute etter en flørt som kansje kan bli ett forhold en gang.. Men han bor jo ganske langt unna, så DET blir nok ikke med det første! Men han er fin da, både utenpå og inni.. hittil hvertfall Jeg skal nok holde dere oppdatert
Kvinne_21 Skrevet 25. mars 2011 #6 Skrevet 25. mars 2011 Hei! Jeg har ett liiiite problem(?). Har møtt en fyr over sukker, og har møtt han i real life (i fylla. Vi har ikke gjort noe, hverken kyssing eller sex, men vi melder/snakker hver dag. (han bor ikke i min by, men 6 timer unna). Etter en stund viser det seg at en venninne har vært på han tidligere. (for mange år siden, og før "min" tid) Hun sier at han er en "luring", og at han kansje kan holde på med flere samtidig, og at han er litt "player". Det har jo ingenting og si, for vi har jo ikke gjort noe, men hun sa liksom at jeg burdte passe meg. Bør jeg bare gi han opp? Sånn helt plutselig? Jeg liker han nemlig veeeldig godt. Hva tror dere? Er fersk i denne dating verden, trenger tips PS! Han kommer kansje til byen min i helgen, og har invitert meg opp dit.. Hvor alvorlig det siste var, vet jeg jo ikke da... Man skal jo selvsagt høre på venninner, min erfaring er at at man faktisk burde høre mer på hva de sier, men i praksis er det umulig. Jeg tror at hvis du dropper han basert på denne informasjonen om han, vil du gå å lure på om du faktisk gjorde det rette. Mitt råd er derfor og satse på ham hvis du liker han, dersom du takler det hvis det viser seg at han faktisk er en "player". ;-)
MissStiles Skrevet 25. mars 2011 #7 Skrevet 25. mars 2011 Hvor lenge er lenge siden da? Men som andre har sagt, så er jeg enig. Bli kjent med han først. Lag din egen mening om han. Men ha det du vet om han fra venninna di i bakhodet.
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2011 #8 Skrevet 25. mars 2011 Hvor lenge er lenge siden da? Men som andre har sagt, så er jeg enig. Bli kjent med han først. Lag din egen mening om han. Men ha det du vet om han fra venninna di i bakhodet. Lenge er ca ti år så det er jo lenge. De har hatt kontakt da, som venner i ettertid. Men grunnen til at jeg måtte lufte det her, er nok fordi jeg har en følelse av at han har "brukt" henne til og få det han da ville... Og ikke noe mer. Derfor tror jeg kansje at det hun sier er litt En-sides versjon om dere skjønner! Men, da satser jeg da owææ.. Det kribler i magen ts
M0niq Skrevet 25. mars 2011 #9 Skrevet 25. mars 2011 Lenge er ca ti år så det er jo lenge. De har hatt kontakt da, som venner i ettertid. Men grunnen til at jeg måtte lufte det her, er nok fordi jeg har en følelse av at han har "brukt" henne til og få det han da ville... Og ikke noe mer. Derfor tror jeg kansje at det hun sier er litt En-sides versjon om dere skjønner! Men, da satser jeg da owææ.. Det kribler i magen ts Lykke til! Håper det ordner seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå