AnonymBruker Skrevet 25. mars 2011 #1 Skrevet 25. mars 2011 Under punkt 3.2.10 står det "barnepass mv. 1 barn, innberettet kr. 12650,-". Dette beløpet stemmer med den bekreftelsen jeg har mottatt fra barnehagen. Men ved siden av dette, under "inntekt/fradrag", står det kr. 0,-. Dette kan vel ikke være riktig, eller? Og er det evt. 28% av 12650kr som skal stå der? Håper noen kan hjelpe meg!
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2011 #2 Skrevet 25. mars 2011 Det blir jo regnet ut skatt etter alle fradragene. Der blir du tilgodesett med 28% av det du har betalt i barnepass. Det er ikke synlig hvor mye skatt du får redusert på hver post. Du betaler skatt av alminnelig inntekt og den er jo redusert med alle fradragene.
litle_my Skrevet 25. mars 2011 #3 Skrevet 25. mars 2011 Det er ikke synlig hvor mye skatt du får redusert på hver post. Du betaler skatt av alminnelig inntekt og den er jo redusert med alle fradragene. Men det er det hos meg, iallfall i papir/pdf-utgaven.
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2011 #4 Skrevet 26. mars 2011 Har du mottatt tilsynsstønad (enslig forelder), eller har du friplass (fullstendig dekket av NAV eller barnevern)?
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2011 #5 Skrevet 26. mars 2011 Har du mottatt tilsynsstønad (enslig forelder), eller har du friplass (fullstendig dekket av NAV eller barnevern)? Ts her. Nei, ikke noe slikt. Noen som skjønner dette? Evt. om det skal være slik eller om jeg skal rette det?
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2011 #6 Skrevet 26. mars 2011 Har mannen/samboeren din fått fradraget kanskje?
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2011 #7 Skrevet 26. mars 2011 Har mannen/samboeren din fått fradraget kanskje? Ts her. Nei, står ikke noe på hans.
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2011 #8 Skrevet 26. mars 2011 Hvis du skal levere selvangivelsen over nett, så bør du endre posten, da ser du itillegg om det fortsatt står 0. Hvis det gjør det, så føyer du til 12650.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå