AnonymBruker Skrevet 25. mars 2011 #1 Skrevet 25. mars 2011 http://www.tigerofsweden.com/Tiger/LookBook/SS2011/Bags/width%201380/13_80828_BLACK.jpg Dette er vesken jeg ser på. Men er litt usikker mtp at svart veske er vanskelig å kombinere med f. eks. blå klær. Da er vel brunt mer anvendelig? Jeg er redd for at det skal se harry ut. Jeg har en ganske enkel stil, og liker godt blått, grått, brunt, svart osv. Så, hva synes dere? Jeg er ikke så glad i detaljer som liksom skal "sprite opp" antrekket! Hehe. Jeg er bare interessert i hva andre synes, er litt usikker sjøl.
Gjest Fikira Skrevet 25. mars 2011 #2 Skrevet 25. mars 2011 Ser ut som en helt vanlig veske. no big whoop.
Gjest Heloise Skrevet 25. mars 2011 #4 Skrevet 25. mars 2011 Synes den var plain og går til det aller meste. Skiller seg ikke noe ut så det trenger du ikke tenke på
Gjest Pet Skrevet 25. mars 2011 #5 Skrevet 25. mars 2011 Jeg synes den var helt skjønn! Likte glansen i lokket spesielt godt og de sømmene som kom så fint opp i 45 graders vinkel fra hjørnene var også veldig snertne. Og kanten rundt lokket som er den ene halvdelen av en glidelås ga den en ekstra flott finish. Go for it, serr!
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2011 #6 Skrevet 25. mars 2011 Pet, din tøysekopp Jeg er usikker, den kan jo kombineres med mye, vil ikke ha en veske som "alle" kjenner igjen, ei heller vil jeg ha en hipster-veske. Hvor finner alle veskene sine? Jeg er null interessert i en Cubus-veske som ser billig ut på mils avstand. Tenkte på en veske til 2000-3000 i god kvalitet. Tips?
Gjest Pet Skrevet 25. mars 2011 #7 Skrevet 25. mars 2011 Pet, din tøysekopp Prøvde bare å analysere veska, jeg, og kom fram til at jeg likte den veldig godt. Skjønner godt at den er dyr, for den er veldig forseggjort.
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2011 #8 Skrevet 25. mars 2011 Pet, din tøysekopp Jeg er usikker, den kan jo kombineres med mye, vil ikke ha en veske som "alle" kjenner igjen, ei heller vil jeg ha en hipster-veske. Hvor finner alle veskene sine? Jeg er null interessert i en Cubus-veske som ser billig ut på mils avstand. Tenkte på en veske til 2000-3000 i god kvalitet. Tips? Den skriker mere billig enn veskene på ett loppemarked da.
Gjest Pet Skrevet 25. mars 2011 #10 Skrevet 25. mars 2011 Den skriker mere billig enn veskene på ett loppemarked da. Vis meg det loppemarkedet. Dette er en god veske med glans og spenst i skinnet og utstuderte sømmer og detaljer. Du kan umulig ha sett mange vesker. 2
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2011 #11 Skrevet 25. mars 2011 Pet, din tøysekopp Jeg er usikker, den kan jo kombineres med mye, vil ikke ha en veske som "alle" kjenner igjen, ei heller vil jeg ha en hipster-veske. Hvor finner alle veskene sine? Jeg er null interessert i en Cubus-veske som ser billig ut på mils avstand. Tenkte på en veske til 2000-3000 i god kvalitet. Tips? Sjekk ut denne siden. Min lenke De har vesker som du ikke finner overalt. Både dyre og billige. Har selv et par vesker fra de, og er veldig fornøyd.
Carrot Skrevet 25. mars 2011 #12 Skrevet 25. mars 2011 eeelsker "tiger of sweeden" og har flere av deres vesker, god kvalitet på dem alle! Vel verdt pengene...
Gjest Pet Skrevet 25. mars 2011 #13 Skrevet 25. mars 2011 eeelsker "tiger of sweeden" og har flere av deres vesker, god kvalitet på dem alle! Vel verdt pengene... Enig, de veskene er bare syyykt fine. Alhambra Vision har også sinnsykt bra vesker. De kan løfte et hvilket som helst antrekk.
The Kitten Skrevet 25. mars 2011 #14 Skrevet 25. mars 2011 Den var helt grei, var ikke noe spesielt med den.
Glynis Skrevet 25. mars 2011 #15 Skrevet 25. mars 2011 Jeg likte ikke at den ikke var ordentlig sort.
defaitist Skrevet 25. mars 2011 #16 Skrevet 25. mars 2011 Jeg bestilte nylig denne og er veldig fornøyd!
sequin Skrevet 25. mars 2011 #18 Skrevet 25. mars 2011 Syns den var rocka og tøff :D (haha følte jeg meg som en gammal kjerring som prøvde å være hipp og moderne) 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2011 #20 Skrevet 25. mars 2011 Syntes den var kjempekul, jeg. Litt rocka men allikevel sofistikert og nøytral nok til å kunne brukes til det meste. Jeg elsker blått + svart, synes du skal drite i sånne motetabuer jeg Jeg er svært kresen på vesker (eier ikke en eneste en) men denne kunne jeg faktisk ha brukt selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå