Gjest AAG Skrevet 25. mars 2011 #1 Skrevet 25. mars 2011 Hei! Jeg lurte på hva som er en grei tid/hastighet på halvmaraton innendørs på mølle? - Og hvordan man bør trene for å forbedre tiden og etterhvert jobbe seg mot marathon. Hvis noen har noen erfaringer med nike plus eller lignende utstyr er jeg interessert i dette også. Nå om dagen løper jeg 2 ganger i uken. En intervall og en halvmarathon. Siste par månedene begynt å løpe lenger distanser, før løp jeg maks 11-12 km. Ligger på en time og tre kvarter (holder 12km/t med 1 prosent helling hele tiden). Jeg vil bli raskere og klare hel marathon! Tips?
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 25. mars 2011 #2 Skrevet 25. mars 2011 http://iform.nu/lopeprogrammer Kanskje du får noen tips her.
matheaxxx Skrevet 28. mars 2011 #3 Skrevet 28. mars 2011 Har ikke noe erfaring med verken marathon eller halvmarathon, men hvis jeg var deg ville jeg økt hastigheten noe når du føler at du mestrer å løpe i den hastigheten du gjør. Dvs øk fra f.eks 12 km/t til 12,2 km/t? Løper selv i 10 km/t i 1 time opptil flere ganger i uken og har tenkt til å gradvis øke slik at jeg tilslutt klarer å løpe i 12 km/t i en time
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå