AnonymBruker Skrevet 25. mars 2011 #1 Skrevet 25. mars 2011 Lurer på hvor dere andre handler klær på nett, og hvorfor. Selv har jeg akkurat begynt, har holdt meg til H&M og Ellos til nå, men synes ikke de har så mye sprekt der.
MissStiles Skrevet 25. mars 2011 #3 Skrevet 25. mars 2011 Jeg handler mye klær på H&M, Ellos og LaRedoute. Får nyhetsbrev fra Nelly og, men ikke handlet der enda.
defaitist Skrevet 25. mars 2011 #4 Skrevet 25. mars 2011 Shopbop, Nelly og ebay. Revolve clothing har mye bra, men det er ikke forhåndsbetaling av toll, noe jeg syns er dumt.
Transe Skrevet 9. april 2011 #8 Skrevet 9. april 2011 Liker generelt ikke nettbutikker men har handlet litt på Klingel som er bra
Gjest stillness Skrevet 9. april 2011 #9 Skrevet 9. april 2011 Handler masse på nett Etsy har masse bra.Hjemmelagede ting,vintage og second hand. Dorothy Perkins har noe fint,men kanskje en smule kjerring. Top shop likte jeg,men de har sluttet å sende. Hot topic har jo noe bra hvis man er litt rocka. Zara har endelig fått nettbutikk.Noe som er bra siden de har lange og fine bukser. Ebay har jo mye rart Miss selfridge har fine kjoler. De norske syns jeg generelt er kjedelige,men greie om jeg skal ha basic ting.
Kråkesaks Skrevet 12. april 2011 #10 Skrevet 12. april 2011 Tråden er ryddet for reklame. Kråkesaks, moderator.
Cherish Skrevet 12. april 2011 #12 Skrevet 12. april 2011 Jeg liker veldig godt nelly.com! Rask levering også!
Neket Skrevet 12. april 2011 #13 Skrevet 12. april 2011 Så reklame for en på TV2 under frustrerte fruer i kveld, men husker ikke navnet på den, noen som kan hjelpe? Ble litt nysgjerrig!
Gjest stillness Skrevet 13. april 2011 #14 Skrevet 13. april 2011 Så reklame for en på TV2 under frustrerte fruer i kveld, men husker ikke navnet på den, noen som kan hjelpe? Ble litt nysgjerrig! Er det Bubbleroom.no du mener?
Ixnay Skrevet 13. april 2011 #15 Skrevet 13. april 2011 Så reklame for en på TV2 under frustrerte fruer i kveld, men husker ikke navnet på den, noen som kan hjelpe? Ble litt nysgjerrig! Haha jeg og. Så den for ti minutter siden og skulle inn og sjekke og kom ikke på hva den het. Kun at det var bubbles/bobler eller noe Glad for at du spurte om dette og har fått svar, nå skal jeg inn og se litt
Neket Skrevet 14. april 2011 #16 Skrevet 14. april 2011 Bubbleroom ja, takk! Tenkte baloon-ettellerannet jeg, fnis
Gjest Heloise Skrevet 14. april 2011 #17 Skrevet 14. april 2011 Blue Banana, Schuh, X-tra-X, Boardshop (hvis jeg vil ha sneakers, da..). Hva jeg ikke liker.. Så en side her forleden men husker ikke hva den het.
vidvandre Skrevet 14. april 2011 #18 Skrevet 14. april 2011 Jeg 'liker' denne butikken veldig godt http://epla.no/shops/studiostrega/
Gjest stillness Skrevet 14. april 2011 #19 Skrevet 14. april 2011 Glemte jo å skrive hvilke jeg ikke liker,men det må vel bli Illusion og alle de med helt like (stygge) klær og modeller som ikke ser ut i måneskinn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå