AnonymBruker Skrevet 25. mars 2011 #1 Skrevet 25. mars 2011 Ja, folkens, hva er ditt beste triks for å unngå inngrodde hår etter voksing? Er det noe spesielt du gjør, er det et spesielt produkt du bruker? Jeg føler jeg har prøvd det meste (jojoba-olje, diverse produkter kjøpt på hudpleieklinikken, forskjellige skrubber, osv). Så nå vil jeg gjerne vite hva som funker for DEG, i håpet om at det kanskje funker for MEG også!
Gjest Vicci Skrevet 25. mars 2011 #2 Skrevet 25. mars 2011 For meg funker de fleste skrubbene, så merker egentlig ikke forskjell på de produktene. Bruker en "skrubb-hanske" hver gang jeg dusjer, og tar en grundigere skrubb prosess en gang i uken, for øyeblikket med en av BodyShop's skrubber.
chui Skrevet 25. mars 2011 #3 Skrevet 25. mars 2011 INGENTING funker for meg har prøvd ganske mye. Neste som står på listen over ting jeg skal prøve er en krem fra Ellipse-klinikken som er utviklet av leger (koster 400 kr), den inneholder visst et stoff som jeg ikke husker hva heter. Men hun damen jeg snakket med sverget på at den skulle funke.
desperate Skrevet 25. mars 2011 #4 Skrevet 25. mars 2011 Jeg har hørt at det visstnok er større sannsynlighet for å få ingrodde hår på vinterhalvåret grunnet temperaturforskjeller og -endringer. Om det ligger noe i det vet jeg ikke, men i så fall går vi jo bedre tider i møte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå