Gå til innhold

Analsex

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er litt "u-komfy" med tanken, men mannen er svært så ivrig :oP

Jeg er egentlig mest redd for å få rifter eller hemoroider og sånt... Får man det???

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, rifter kan en få.. hemorodier også. Men en liter glidemiddel og god tid, så reduserer vel det faren?

• Liker 1
Gjest Heloise
Skrevet (endret)

Jeg vil veldig gjerne ha det med kjæresten min, men med eksen for noen år siden sprakk jeg opp... Han var ganske stor, så selvom vi varmet opp med div. leketøy så hjalp det ikke. Dette slet jeg med en god stund, men har ikke rørt "nr 2" siden da, og dette er lenge siden.

Nå håper jeg jeg skal ha grodd sammen, men jeg tipper jeg har arr. Jeg er livredd for å sprekke opp igjen, men har kjempelyst til å gjøre det med kjæresten som heldigvis er litt mindre enn eksen! :) Han har aldri gjort det før så han er nok sikkert veldig forsiktig :) Krysser fingrene!

Man kan få både rifter og hemorroider, så man burde absolutt varme godt opp først og ikke presse han inn og kjøre på uten noe glidemiddel... :sjenert:

Endret av Heloise
  • Liker 1
Gjest HunterLady
Skrevet

Heloise: Hva mener du med at du sprakk opp? Inni eller utafor?

Hørtes ikke godt ut.

Men ja, man kjenner de med stort utstyr meget godt der bak.

• Liker 1
Gjest Heloise
Skrevet

Jeg sprakk ogg på kanten, på en måte. Vanskelig å forklare. Båre utenfor og innover, slik at det sprakk opp igjen hver gang jeg var på toalettet og blødde da som besatt. Det var grusomt. Heldigvis er det helt grodd nå, men er redd for å sprekke opp igjen eller at det er et arr som "revner". Er redd for smerten, får vondt bare av tanken! :snurt:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...