Gå til innhold

Jeg har blitt utrolig forelsket!

Anbefalte innlegg

Gjest Jentehumor
Skrevet (endret)

,,

Endret av Gjest
Videoannonse
Annonse
Skrevet

GRATULERER :yvonne: :yvonne: :yvonne: :yvonne:

Det er jo verdens beste følelse. Men forstår at det ikke er lett å være sjalu. Men vet du hvorfor du er sjalu? Eller hva du er sjalu over. Du sier dette med venniner, men er det det at du tror han vil prøve seg eller omvendt?

Jeg tror du kan legge litt is i maven. Jeg forstår veldig godt hvordan du har det. Jeg har vært utrolig sjalu selv på min nåværende kjæreste, men det er fordi jeg har dårlig selvtillit og aldri opplevd et forhold uten utroskap. :klemmer:

Gjest Jentehumor
Skrevet (endret)

,,

Endret av Jentehumor
AnonymBruker
Skrevet

Ikke overanalyser, kast deg ut i det og be han på middag, så skal du se at det ordner seg :jepp:

Skrevet

Lykke til :D

Magefølelsen skal man ikke undervurdere og dette høres ut som noe som virkelig kan gå bra. Ikke bry deg med å være sjalu, det harmer bare deg selv.

Stålsett deg på at det kan gå dårlig også, slik at du ikke går på en smell hvis det ikke går som planlagt.

Ta initiativ, og sats:) Lykke til :klemmer:

Skrevet

Gjør som de andre sier. Si at du er forelsket og vil satse å han. Sier han nei, er han jo uansett ikke deg verdi :) Masssssse lykke til :klemmer:

Gjest Jentehumor
Skrevet (endret)

,,

Endret av Jentehumor
Skrevet

Trenger hjelp her!

Jeg har faktisk klart å bli skikkelig forelsket, dette har jeg ikke vert på veldig lenge.

Jeg merker det ved at alle jenter han har kontakt med på facebook, og jenter som inviterer han over for film/fest etc gjør meg sinnssykt sjalu.. :(

Helt naturlig reaksjon ifra din side dette.

Derfor er det helt sykt at folk oppfører seg som de fortsatt går i barnehagen i voksen alder.

Skaper bare problemer.

Skrevet

Jeg tror jeg blir å holde tråden min oppe, for å fortelle hvordan det går, og hvis jeg sitter fast for å få hjelp. :)

Noen middagstips? :)

Han er glad i all mat, men jeg har ikke all verden på lager, og jeg er ganske kresen av meg. Men hvis noen ga meg noe jeg kunne imponere han med hadde jeg blitt glad!

Jeg skal gi deg et meget godt råd.

Ikke strekk deg for langt. Det blir bare utnyttet.

Gjest Jentehumor
Skrevet

Jeg skal gi deg et meget godt råd.

Ikke strekk deg for langt. Det blir bare utnyttet.

utnyttet? Fra forumet?

Skrevet (endret)

utnyttet? Fra forumet?

Nei.

Overfor han fyren du er forelsket i.

Strekker du deg for langt så blir du med største sannsynlighet utnyttet.

Du bør i hvertfall være klar over det.

Det må alltid finnes gjensidighet. Du skal altså ikke bare imponere han, han skal også ville imponere deg.

Endret av Steinar40
Gjest Jentehumor
Skrevet

Nei.

Overfor han fyren du er forelsket i.

Strekker du deg for langt så blir du med største sannsynlighet utnyttet.

Du bør i hvertfall være klar over det.

Det må alltid finnes gjensidighet. Du skal altså ikke bare imponere han, han skal også ville imponere deg.

Han skryter mye, og minner meg på det.. tells det? :P

Men ja jeg skjønner. Det er bare litt vanskelig å holde igjen når man har så lyst å vise at man er best i alt som en kvinne skal være. Den "konkurranse" følelsen for å vinne han. Men jeg må vel passe på ja.

Skrevet

Han skryter mye, og minner meg på det.. tells det? :P

Nei. Tomt prat har dessverre aldri hatt noen verdi alene.

Men ja jeg skjønner. Det er bare litt vanskelig å holde igjen når man har så lyst å vise at man er best i alt som en kvinne skal være. Den "konkurranse" følelsen for å vinne han. Men jeg må vel passe på ja.

Hvis du er smart, ja.

AnonymBruker
Skrevet

Du sier jo svaret selv, du er sjalu fordi du er usikker. Du vil ha ham, hva om en annen kommer deg i forkjøpet?

Får du ham på kroken, slapper du sikkert mer av :)

Gjest Jentehumor
Skrevet

Du sier jo svaret selv, du er sjalu fordi du er usikker. Du vil ha ham, hva om en annen kommer deg i forkjøpet?

Får du ham på kroken, slapper du sikkert mer av :)

Ja det er akkurat det jeg gjør!

Så da hadde det jo vert ganske godt om jeg var heldig ;) Da ville jeg ikke bry meg noe særlig, for jeg stoler mye bedre på menn jeg har et forhold til. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...