Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid bare brukt kompaktpudderet fra H&M, men innser jo litt etter litt at dette kanskje ikke er det smarteste å bruke. Jeg bruker vanligvis consealer under øynene og kanskje andre steder i ansiktet før jeg påfører pudder. Kan noen anbefale meg et pudder som faktisk dekker litt men som ikke tørker ut huden min? Helst ikke et kjempedyrt et.

Takk!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor pudder og ikke foundation?

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor pudder og ikke foundation?

Fordi jeg ikke synes det er pent å foundation i hele ansiktet. Jeg bruker pudderet stort sett for å matte ut huden litt, siden jeg bruker consealer under.

AnonymBruker
Skrevet

De gode pudderene er dyre. De billige inneholder utfyllingsstoffer som ikke er bra for huden. Jeg anbefaler Clinique sitt kompakt-mineralpudder.

AnonymBruker
Skrevet

De gode pudderene er dyre. De billige inneholder utfyllingsstoffer som ikke er bra for huden. Jeg anbefaler Clinique sitt kompakt-mineralpudder.

Takk :)

Skrevet

I.D. pudderene er jo et av de mest populære mineral-pudder foundation. Jeg bruker det selv og er fornøyd med både farge, og det at det er bedre for huden enn mange andre puddere.

Hvis du kjøper det på utenlandske nettsider som feelunique eller lookfantastic er det også billigere enn å kjøpe det fra hudpleieren:)

Skrevet

Glo minerals pressed base! Beste på markedet! :gjeiper:

• Liker 1
Skrevet

Everyday minerals! Billig og kjempebra :-D

www.everydayminerals.com

Gjest Armule
Skrevet

Tikei.se.

Jeg bruker mineralpudderet deres og er kjempefornøyd! Den gir grei dekkevne med ett lag, og veldig med to. I tillegg er det ganske billig, og sendes fra sverige :)

AnonymBruker
Skrevet

I.D. pudderene er jo et av de mest populære mineral-pudder foundation. Jeg bruker det selv og er fornøyd med både farge, og det at det er bedre for huden enn mange andre puddere.

Jeg er litt dum når det kommer til sminke, og har ikke helt skjønt meg på dette med mineralpudder o.l. Hvorfor er det bedre enn vanlig pudder? Og hvordan kan det være både pudder og foundation? :sjenert:

AnonymBruker
Skrevet

glominerals! det er det beste som finnes! kjøp fra ebay, koster ca 200 kr :)

Skrevet

Kanebo! Dyyyrt, men superbra :)

Skrevet

I.d foundation i pudderform underst og Clinique almost powder make up over. Love it! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...