AnonymBruker Skrevet 25. mars 2011 #1 Skrevet 25. mars 2011 Vi har over en tid hatt litt stram økonomi da jeg er student og vi har endel utgifter. Til sommeren får vi sjansen til å komme ovenpå igjen - penger fra sommerjobb, feriepenger og skattepenger skal fordeles utover neste semester så vi har litt ekstra i måneden. Jobber nå med å sette opp budsjett. Har sånn noenlunde oversikt, men vil ha mer oversikt for å vite hvilke regninger som kommer når (strøm bare annenhver måned for eksempel) Hvilke regninger har jeg glemt? -Huslån -Husleie -Strøm -Kabeltv -Internett -Mobiltelefon -Treningssenter -Barnehage -Forsikringer -Sparing -Billån -NRK-lisens -Årsavgift på bil -Avisabbonement -Bompenger -Kontaktlinseabbonement
MellonCollie Skrevet 25. mars 2011 #2 Skrevet 25. mars 2011 Vi har over en tid hatt litt stram økonomi da jeg er student og vi har endel utgifter. Til sommeren får vi sjansen til å komme ovenpå igjen - penger fra sommerjobb, feriepenger og skattepenger skal fordeles utover neste semester så vi har litt ekstra i måneden. Jobber nå med å sette opp budsjett. Har sånn noenlunde oversikt, men vil ha mer oversikt for å vite hvilke regninger som kommer når (strøm bare annenhver måned for eksempel) Hvilke regninger har jeg glemt? -Huslån -Husleie -Strøm -Kabeltv -Internett -Mobiltelefon -Treningssenter -Barnehage -Forsikringer -Sparing -Billån -NRK-lisens -Årsavgift på bil -Avisabbonement -Bompenger -Kontaktlinseabbonement Det ser ganske utfyllende ut om jeg sammenligner med vårt budsjett. En post hos oss er studielån, men om du fortsatt er student har kanskje ikke dette begynt å løpe enda Kommunale avgifter på hus/leilighet om ikke dette ligger i husleie?