Gå til innhold

Hva er favorittplagget ditt for tiden?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilket plagg i skapet ditt er favoritten din nå? Har du sammne favorittplagg i årevis, eller skifter du mening hele tiden?

Mitt er en sort blazer fra Tiger, kjøpte den i går.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mitt er en rød blazer fra hm! Den passer til både hverdag og fest! :)

Skrevet

Det grønne sjalet mitt fra Friis! ^_^

Gjest idakaroline
Skrevet

Jeg har mange favorittplagg, så det er vanskelig å kunne velge bare et. Har en rød blazer fra Zara, som ser smashing ut på meg. Riktig snitt og en farge som passer hudtonen min perfekt. Har også en svart jeans fra Topshop som sitter akkurat sånn som den skal og ser like bra ut nå som den gjorde da jeg kjøpte den selvom den har blitt vasket flere ganger. Har også en skinnjakke jeg har hatt i mange år, men som ser like bra ut den dag idag.

Skrevet

En kjøole i jerseystoff fra Oasis som kan brukes både til hverdag og mer pyntede anledninger, avhengig av tilbehøret. Har hatt den i flere år og er fortsatt ikke lei.

Gjest Lykkeliky
Skrevet (endret)

Mine Becksøndergaard skjerf :rodmer: . Elsker dem, de gjør liksom hele antrekket!

Endret av Lykkeliky
Skrevet

Har flere favorittplagg nå. Elsker den korte tubekjolen min fra rarefashion som jeg kjøpte i sommer. I svart. Passer perfekt til fest :) Elsker fasongen og alt med kjolen.

En leopard utringa kjole. Hukser ikke hvor jeg kjøpte den hen men liker denne kjolen veldig godt. Passer også perfekt til fest. Får veldig fin rumpe i den å :gjeiper:

Er også veldig glad i den blåe fleece buksa og hettejakka mi :rodmer: Utrolig deilig å gå med bare inne. Slik som i dag. Kjøpt på Bikbok.

Skinny jeans fra Gina T hvis jeg ikke husker feil. Får super fin rumpe i den buksa og elsker fargen. Mørke blå.

Hullete hvite jeans fra Gina T. Kjøpr for 2 år siden. Love love.

Olajakke mi fra Cubus da. Fin vår jakke som jeg snart kan bruke :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...