AnonymBruker Skrevet 25. mars 2011 #1 Skrevet 25. mars 2011 Har behov for å reise vekk til våren. Kan ikke tenke meg typisk sydenferie. Vil på en plass uten å møte Hansen og Olsen.(er det mulig?) Det skal være stille og rolig, der man kan ta fatt på seg selv,om dere skjønner. Ikke skal det være dyrt å reise, ikke dyrt og oppholde seg. Noen tips?
Lizzee Skrevet 25. mars 2011 #2 Skrevet 25. mars 2011 Drømmer selv om en slik ferie. Av greske øyer kunne jeg tenkt meg Tilos. Ellers så er det jo deilig å bo på pensjonat i den svenske skjærgården. F.eks. Prästgårdens Pensjonat i Mollösund, Orust. Ligger mellom Göteborg og Lysekil. Du kan se mer i denne bloggen.
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2011 #3 Skrevet 25. mars 2011 Vi reiser snart til skottland. Det er fullt mulig å leie et feriehus rimelig for en ukes tid (eller mer). En fin plass å slappe av og komme unna mas og kjas!
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 25. mars 2011 #4 Skrevet 25. mars 2011 Marseille i Sør-Frankrike er verdens beste feriested! Nesten ikke turister, stille og behagelig (om du vil, men det fins også bra uteliv) med flotte strender og mange koselige byer som f.eks Cassis/St Maxime/Aix en Provence om du vil ha det enda roligere. Billig er det og! Ellers kan jeg anbefale La Rochelle i Frankrike, ligger ved Atlanterhavet og er også en badeby. Vil du ha enda mer stillhet blir det vel en av de mindre greske øyene.. fly til Athen + båt derfra. Og et sted til! Portrush i Nord-Irland. Der hadde familien min sommersted før. Utrolig koselig liten by, passer for de som er glad i naturen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå