Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

"De som blir ansatt må kunne være lojale til Frelsesarmeens kristne grunnsyn."

Hva legger dere i denne uttalelsen? Skal den som blir ansatt være personlig kristen, forventes det at den som blir ansatt har et ord for dagen eller må man ikke være personlig kristen, men du kan ikke snakke nedsettende om kristendom??

Fint om noen av dere som jobber innen Frelsesarmeen kan svare på dette (gjelder jobb innen rusomsorg).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg jobber ikke innen Frelsearmeen, men sånn som JEG leser det, så trenger ikke du å være kristen, så lenge du godtar din arbeidsplass sin tro. Altså, er du ateist, eller av en annen tro, så går det greit, så lenge du ikke uttaler deg om det, eller viser det på andre måter.

AnonymBruker
Skrevet

"De som blir ansatt må kunne være lojale til Frelsesarmeens kristne grunnsyn."

Hva legger dere i denne uttalelsen? Skal den som blir ansatt være personlig kristen, forventes det at den som blir ansatt har et ord for dagen eller må man ikke være personlig kristen, men du kan ikke snakke nedsettende om kristendom??

Fint om noen av dere som jobber innen Frelsesarmeen kan svare på dette (gjelder jobb innen rusomsorg).

Jeg tolker det dithen at du ikke behøver å være en personlig kristen, men er positivt innstilt og ikke en kverulant og "motstander" (forstå meg rett) av Frelsesarmeens kristne grunnsyn. De vil nok unngå evt konflikter og skriver derfor dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...