Gjest 30 åring Skrevet 24. mars 2011 #1 Skrevet 24. mars 2011 Si meg er jeg veldig unormal ved at jeg er 30 år, har hatt en sex partner når jeg var 19 år, så gått 11 år uten partner og sex. 2 grunner til det. Jeg blir ikke kåt, og jeg skjemmes over min penis på 11 cm. Jeg er så lei av at venner sitter å forteller meg jeg er så rar som klarer å holde meg unna sex osv. Skulle jo tro folk ikke gjorde noe annet en å ha sex.
womenwomen Skrevet 24. mars 2011 #2 Skrevet 24. mars 2011 Si meg er jeg veldig unormal ved at jeg er 30 år, har hatt en sex partner når jeg var 19 år, så gått 11 år uten partner og sex. 2 grunner til det. Jeg blir ikke kåt, og jeg skjemmes over min penis på 11 cm. Jeg er så lei av at venner sitter å forteller meg jeg er så rar som klarer å holde meg unna sex osv. Skulle jo tro folk ikke gjorde noe annet en å ha sex. Rart å høre , at en gutt har problemer med å bli kåt . Syns det er litt spesielt ja . 1
Gjest @ Skrevet 24. mars 2011 #4 Skrevet 24. mars 2011 Først og fremst er det ikke noe som heter normal eller unormal. Dermed sagt er det et ord som heter uvanlig og vanlig. For noen er dette sikkert uvanlig, men dette er tross alt noe du har valgt selv.
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2011 #5 Skrevet 24. mars 2011 Du er rett og slett en taper. Om du er 30 år og bare har hatt 1 partner så må du være jævlig støgg! Når man er 30 er det vanlig å ha hatt minst 30 partnere.... da overdriver jeg ikke Må du faen meg gi deg. Det er noe som heter male chastity, og dette omfatter også helt vanlige menn som ikke er stygge på noen måte. Menn har vesentlig vanskeligere for å få seg tilfeldig sex enn kvinner, rett og slett fordi kvinner er mindre interesserte i det enn menn og derfor kan tillate seg å ha seg med menn som er betydeli mer attraktiv enn dem selv. I tillegg må menn være mer aktive, direkte, kort sagt på hugget enn kvinner, siden det er menn som forventes å ta initiativet. Kvinner kan tillate seg å være passiv og likevel få mye tilfeldig sex, nesten uavhengig av hvordan de ser ut.
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2011 #6 Skrevet 24. mars 2011 Si meg er jeg veldig unormal ved at jeg er 30 år, har hatt en sex partner når jeg var 19 år, så gått 11 år uten partner og sex. 2 grunner til det. Jeg blir ikke kåt, og jeg skjemmes over min penis på 11 cm. Jeg er så lei av at venner sitter å forteller meg jeg er så rar som klarer å holde meg unna sex osv. Skulle jo tro folk ikke gjorde noe annet en å ha sex. Tror du at det at du skammer deg over penisen din kanskje har noe å gjøre med at du ikke blir kåt? Jeg tror ikke du er så unormal som folk skal ha det til.
Gjest Katten. Skrevet 25. mars 2011 #7 Skrevet 25. mars 2011 Vil anbefale profesjonell hjelp, istedet for kvinneguiden - som i beste fall gir deg litt bedre følelse, men mest sannsynlig bare gjør deg deprimert. 2
Gjest SnakeOil Skrevet 25. mars 2011 #8 Skrevet 25. mars 2011 Høres psykosomatisk ut ja, om du ser på det som et problem, er nok profesjonell hjelp veien å gå. 1
I Grosny Skrevet 25. mars 2011 #9 Skrevet 25. mars 2011 Si meg er jeg veldig unormal ved at jeg er 30 år, har hatt en sex partner når jeg var 19 år, så gått 11 år uten partner og sex. 2 grunner til det. Jeg blir ikke kåt, og jeg skjemmes over min penis på 11 cm. Jeg er så lei av at venner sitter å forteller meg jeg er så rar som klarer å holde meg unna sex osv. Skulle jo tro folk ikke gjorde noe annet en å ha sex. Med en slik historie, så er du dessverre ganske normal. Jeg mener at du har feil fokus. Det finnes mange menn med mer enn 18cm som har lagt ned mange kvinner. Og som ikke klarer å etablere ett varig og positivt samliv. Folk feiler av forskjellige årsaker. Jeg er helt sikker på at du og din penis kan gi en kvinne varig lykke, selv om du kanskje ikke er optimal for såkalte size-queens. MEn du må jo ut og flørte for å finne riktig dame da. Jeg vedder på at du har mange egenskaper som gjør deg attraktiv for den rette dama. Gå ut og finn riktig dame. Men du må kanskje prøve noen ganger før du lykkes. Det er litt styr, men det kan også være moro.
Gjest HunterLady Skrevet 25. mars 2011 #10 Skrevet 25. mars 2011 Ja, du er ekstremt unormal. Ikke meningen å fremstå som frekk, men du trenger en god dose hjelp. Dette er ikke bra for deg!
Stefan Skrevet 25. mars 2011 #11 Skrevet 25. mars 2011 Nei, du er dessverre ikke unormal. I dagens samfunn er det altfor mange menn som går rundt som deg og føler både skam og usikkerhet på grunn av penis. Dette er en kroppsdel som egentlig skal gi stor glede, men grunnet noen negative kommentarer og et krevende samfunn, forsvinner dessverre denne gleden. Du har en penis som ligger like under normalen, men det skulle da absolutt ikke stoppe deg fra å ha et godt sexliv. Så lenge du treffer en kvinne som vet at god sex ikke har noe med antall cm å gjøre, så burde det ikke være noe problem. De finnes faktisk der ute. Men Kvinneguiden er ikke veien å gå. Søk heller profesjonell hjelp. Bli sterk og stolt av den du er og hva du har. Så gir du blaffen i de idiotene som sier motsatt. Til slutt dukker den rette opp. 3
Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2011 #12 Skrevet 25. mars 2011 Det kan være støre målefeil. Du skal bøye penis 90grader ut fra kroppen før du måler. Den skal være steinhard selvfølgelig. Prøv å måle mens du ligger på ryggen. Om du ikke vil være singel lengre kan du gå inn på sukker.no, match.com, C-date... Invirter single kollegaer eller andre damer ut på date så tar du det derfra. Må tenke på at det er damer for alle. Om din er under gjennomsnittet er det sikkert mange damer som er lavere enn deg som også har mindre en snittet stor mus. 1
Gjest Tappen Skrevet 25. mars 2011 #14 Skrevet 25. mars 2011 Jeghar større pikk enn deg og er ikke i nærheten av hverken sex eller kjæreste. Det hjelper ikke med større pikk heller... 1
Gjest Mysticgirl Skrevet 25. mars 2011 #15 Skrevet 25. mars 2011 Det er normalt å ikke ha hatt sex pga liten penis, men det er IKKE normalt å aldri være kåt! 1
Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2011 #16 Skrevet 25. mars 2011 Asexuell? Aven.org (eller var det aven.com?). Se litt innom der, kan være det er noe så banalt som at du rett og slett ikke har sexdrift.
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2011 #17 Skrevet 25. mars 2011 Det er normalt å ikke ha hatt sex pga liten penis, men det er IKKE normalt å aldri være kåt! Det må du nesten forklare.
Gjest Mysticgirl Skrevet 25. mars 2011 #18 Skrevet 25. mars 2011 Det må du nesten forklare. At det er normalt at menn skjemmes over pikken sin når den er veldig liten iforhold til gjenomsnittet. oG KAN DA KVIE SEG FOR SEX. vANLIG PROBLEM-. dET SOM DERIMOT IKKE ER VANLIG ER Å IKKE VÆRE KÅT 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå