Gå til innhold

Hvor kan jeg kjøpe Big Bang Theory t-skjorter på nettet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, som overskriften hinter til, så er jeg ute etter å kjøpe Big Bang Theory t-skjorter. Jeg har googlet en del, og funnet mange sider som selger, men mange ser så latterlig dårlige ut at jeg ikke har sjanset på å kjøpe fra de. Noen som har tips om "safe" nettsteder, hvor t-skjortene ser noenlunde ut? De må gjerne ikke koste skjorta (haha) heller :gjeiper:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ingen erfaringer med siden selv, men jeg har i alle fall tittet innom den mange ganger (altså er den ikke helt ny, den har holdt det gående noen år).

80's Tees

Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Jeg har den røde "Bazinga"-skjorten litt ned på siden her, den er fæntæstic! :fnise:

Skrevet

Takk, takk! Nå blir kjæresten glad :jepp::fnise:

Skrevet

www.cafepress.com

Et enormt utvalg av t-skjorter!!!

Og kvaliteten virker bra. (sålangt iallfall...)

Gjest Heloise
Skrevet

Kan hende Thinkgeek.com har noe også :)

Skrevet

Yay, mange sider å velge mellom nå :nigo:

Hvordan opplever dere størrelsene på disse amerikanske sidene? Amerikanerne er jo i gjennomsnitt litt større enn oss, :gjeiper: så er fks M en L for oss, eller er det noenlunde likt som her? Jeg mener å huske at folk sier klærne der borte er videre og kortere enn her (?). Jeg har aldri kjøpt klær fra amerikanske sider, så jeg har ikke peiling.

Gjest Heloise
Skrevet

Det er standard t-skjorter, så størrelsene er samme som her :)

Skrevet

jeg kjøpte t-skjorter fra thinkgeek til kjæresten, og de passer han helt fint (kjøpte hans normale str.).

• 6 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...