Ingeborg Skrevet 31. oktober 2003 #1 Skrevet 31. oktober 2003 Jada, jeg vet jeg er somlete - jeg har visst lenge hvilken kjole jeg skal ha. Men jeg har prøvd og prøvd den og ikke hundre prosent tatt en avgjørelse. Før i dag. Endelig er kjolen både bestilt og betalt, og jeg får den i hus på tirsdag! Rart jeg er glad nå?
9na Skrevet 31. oktober 2003 #2 Skrevet 31. oktober 2003 Gratulerer! Du er heldig som får kjolen i hus så fort! (Jeg må vente i minst tre måneder, siden jeg ikke kjøpte den i butikken, men bestilite en som syes til meg. Men jeg hadde sikkert bare flydd og prøvd den hele tiden, så det er kanskje like greit!) Grattis igjen!
Gjest Tex Skrevet 31. oktober 2003 #3 Skrevet 31. oktober 2003 Det var kjapt!! Grattis da Ingeborg!!!
Ingeborg Skrevet 31. oktober 2003 Forfatter #4 Skrevet 31. oktober 2003 Det var kjapt!! Grattis da Ingeborg!!! Jeg kjøper en kjole de har hatt for utleie, så den blir ganske billig - og like fin som ny!
viblie Skrevet 31. oktober 2003 #6 Skrevet 31. oktober 2003 Gratulerer med kjole kjøpet :D Min kjole, er ikke kommet i hus enno. Da jeg får min sydd, og jeg har heller ikke kjøpt stoff enno. Jeg har vært på mange stoff foretninger, men ikke funnet det rigtige stoffet. Så jeg håper jeg finner noe snart.
Ingeborg Skrevet 31. oktober 2003 Forfatter #7 Skrevet 31. oktober 2003 Har vist bilde både her og i dagboka mi før - men her er den: http://www.kjolesalongen.no/BRUDEKJOLER/Sp...a_Bella/343.jpg
Snurre Skrevet 31. oktober 2003 #8 Skrevet 31. oktober 2003 Gratulerer kjolen din var kjempe nydelig :D så gøy at du får den så raskt
Ingeborg Skrevet 31. oktober 2003 Forfatter #9 Skrevet 31. oktober 2003 Gratulerer kjolen din var kjempe nydelig :D så gøy at du får den så raskt Dermed kan svigermor smugle den med til Trondheim når hun kommer på besøk neste uke, så er det ingen sjanser for at kjæresten min snubler over den... passer utmerket!
Gjest Tex Skrevet 31. oktober 2003 #11 Skrevet 31. oktober 2003 Ja nå husker jeg det.... Den kjolen er dritlekker, jeg så ei jente prøve den på BC salget. Den er utrolig flott!!! Du blir rålekker!
Ingeborg Skrevet 1. november 2003 Forfatter #12 Skrevet 1. november 2003 Ja nå husker jeg det.... Den kjolen er dritlekker, jeg så ei jente prøve den på BC salget. Den er utrolig flott!!! Du blir rålekker! Da kan det ha vært meg du så, for jeg prøvde den der. Der var den en størrelse for liten - her er den akkurat passe.
Gjest Tex Skrevet 1. november 2003 #13 Skrevet 1. november 2003 Hun som prøvde den var ikke nordlending og hun endte opp med å kjøpe den- tror jeg.... Det er forøvrig henne det er bilde av på det berømte VG bildet....... Tror ikke det var deg, jeg snakket nemlig endel med denne jenta.... Men det hadde vært hyggelig om det var deg da....
Ingeborg Skrevet 1. november 2003 Forfatter #14 Skrevet 1. november 2003 Nei, da var det nok ikke meg... (Merk: Jeg er ikke nordlending selv om jeg bor i nord, da... )
Gjest MrsL Skrevet 1. november 2003 #16 Skrevet 1. november 2003 Du har valgt en nydelig kjole, Ingeborg Skal du gifte deg i Trondheim?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå