Anaconda Skrevet 24. mars 2011 #1 Skrevet 24. mars 2011 Hei alle datakyndige! Jeg har store problemer med å få sett programmer på tv sumo. (Ekstra ergelig at dette er en tjeneste man betaler for) Det skal nevnes av laptopen min ikke er den nyeste på markedet, men jeg har ikke problemer med å se nrk nett-tv eller tv3 nett-tv på denne. Så hvorfor? Jeg kjenner at jeg eksploderer snart.
Sofiemor Skrevet 24. mars 2011 #2 Skrevet 24. mars 2011 Hei alle datakyndige! Jeg har store problemer med å få sett programmer på tv sumo. (Ekstra ergelig at dette er en tjeneste man betaler for) Det skal nevnes av laptopen min ikke er den nyeste på markedet, men jeg har ikke problemer med å se nrk nett-tv eller tv3 nett-tv på denne. Så hvorfor? Jeg kjenner at jeg eksploderer snart. Jeg har samme problemet med tv2 Sumo. Og jeg har helt ny pc, så jeg tror ikke det har med det å gjøre. Veldig irriterende når det hakker og stopper opp hele tiden.
Anaconda Skrevet 24. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 24. mars 2011 (endret) FEIL Endret 24. mars 2011 av Anaconda
Anaconda Skrevet 24. mars 2011 Forfatter #4 Skrevet 24. mars 2011 Jeg har samme problemet med tv2 Sumo. Og jeg har helt ny pc, så jeg tror ikke det har med det å gjøre. Veldig irriterende når det hakker og stopper opp hele tiden. Har du problemerr med nrk og tv3 eller andre da? VELDIG frustrerende.
Sofiemor Skrevet 24. mars 2011 #5 Skrevet 24. mars 2011 Har du problemerr med nrk og tv3 eller andre da? VELDIG frustrerende. Nei, nrk og tv3 nett-tv funker som fy. Mange ganger så står bildet helt stille, og bare lyden kan høres. Jepp, veldig irriterende!
Munchlax Skrevet 24. mars 2011 #6 Skrevet 24. mars 2011 (endret) Har dere prøvd å rapportere til TV2? Kanskje det er en feil fra dems side? Endret 24. mars 2011 av Gyngehest
Anaconda Skrevet 25. mars 2011 Forfatter #7 Skrevet 25. mars 2011 Nei, jeg har ikke rapportert. Har ikke vært et vedvarende problem, eller dvs jeg har ikke hatt abbonement før nå. Men jeg kommer til å varsle dersom jeg ønsker å abbonere ved en senere anledning og samme problem oppstår.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå