Gå til innhold

Hvordan pynter du treet?

Gjest Meg

Anbefalte innlegg

...lurer jeg på da!

Jeg har til nå pyntet treet kun med røde kuler, gullkongler og gull glitter-remser. Trodde jeg hadde funnet min "greie"...

Men følte at det ble litt "kjøpesenter" aktig, og vil ha det litt annerledes fra i år av.

Så nå skal jeg prøve meg på masse forskjellig på treet med litt gammeldags stil ...

Har dere en egen stil på det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bruker det vi har av kuler og krutt.. eh, kongler, kurver osv. Glitteret skal helst være sølv, og må være fyldig. Litt innslag av andre glittertyper går bra. Også liker jeg å ha på litt sølv- og gulltråder, slike som er et herk å pelle av etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Har ikke pyntet eget tre enda, men kan svare for hvordan jeg pynter treet til mine foreldre (det har mye vært min oppgave, men nå bor jeg der ikke lengre da...)

Først putter pappa og jeg på lysene. Disse har fargede pærer (allerede nå ser du vel at vårt tre ikke har den "klassiske, rene linjen") Deretter er det på med glitter, her har mamma noen meninger fra sofaen. Det er rødt glitter, grønt glitter, gullglitter og sølvglitter og hvitt glitter. Også har vi disse "julelenkene" som vi lagde som barn.

Deretter dekoreres treet med kuler i alle mulige farger og former. Flettede kurver i alle de farger det selges glanspapir (og noen i metallpapir). Et par søte fugler, og noen engler, strikkede bjeller. Og selvsagt stjuerne på toppen (med GULT lys i, ikke rød eller blå eller grønn nei...)

Gleder meg til jul....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...