Jill Skrevet 24. mars 2011 #1 Skrevet 24. mars 2011 Jeg får ikke til å legge farge på flatene! Skjønner ingenting. Har sett videoen og det skal jo bare være å trykke på bøtta, velge en farge og så trykke på en flate. Men her skjer det ingenting. Flatene har rette vinkler, altså de er ikke bøyd. Og når jeg velger "In model"-knappen så vises alle fargene jeg har prøvd å sette på en flate, og jeg kan endre lysheten, selv om fargen ikke vises i modellen. Noen som har peiling? Er det en vis/skjul-farger knapp noe sted? Jeg har jo gjort dette før, og da var det ingen problemer.
Jill Skrevet 24. mars 2011 Forfatter #2 Skrevet 24. mars 2011 For the record, når jeg tar inn ferdige modeller som andre har laget så får ikke disse heller farge, selv om de egentlig skal ha det. Så jeg må ha rotet til noen innstillinger, men finner ikke ut hvilke. Ingen andre som vet hvordan en kan fikse det?
Sessipn Skrevet 24. mars 2011 #3 Skrevet 24. mars 2011 Litt vill gjetting det her, men kan du ha trykket på en av de firekantene på stylesverktøylinjen? Hos meg ligger den helt til høyre. Den skal stå på den nest siste
Jill Skrevet 24. mars 2011 Forfatter #4 Skrevet 24. mars 2011 Takk for svar! Men dessverre så stod den på den nest siste hos meg også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå