AnonymBruker Skrevet 24. mars 2011 #1 Skrevet 24. mars 2011 Ser på div. boliger, og eiendomsskatten varierer veldig mye. Hva er str.på din bolig, og hva betaler dere i eiendomsskatt i året?
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2011 #2 Skrevet 24. mars 2011 Eiendomsskatt er avhengig av kommunen. Jeg bor i en stor kommune og her er eiendomsskatten 0 kr.
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2011 #3 Skrevet 24. mars 2011 Eiendomsskatt er avhengig av kommunen. Jeg bor i en stor kommune og her er eiendomsskatten 0 kr. Ja, jeg vet det. Kom kansje ikke frem,men jeg ser på bolig i en og samme kommune.
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2011 #4 Skrevet 24. mars 2011 Da må du jo sjekke opp i forhold til akkurat din kommune. Vi andre kan ikke svare da vi forholder oss til vår kommune. Ta en telefon.
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2011 #5 Skrevet 24. mars 2011 Da må du jo sjekke opp i forhold til akkurat din kommune. Vi andre kan ikke svare da vi forholder oss til vår kommune. Ta en telefon. Jeg spurte bare av den grunn at det kunne være"moro" å vite forskjellene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå