tone Skrevet 9. mai 2002 #1 Skrevet 9. mai 2002 lurte på om det er flere som skal ha chiffon slør?? ble litt i tvil når jeg prøvde det til kjolen for det hang liksom bare rett ned. men hvor langt er deres i forhold til kjolen deres? mitt er nesten en halv meter lengre enn kjolen er det riktig???
Ma. Skrevet 10. mai 2002 #2 Skrevet 10. mai 2002 Jeg skal også ha chiffong- slør, det er forresten kort. For meg er hele poenget nettopp at det henger rett ned og ikke står til alle kanter. Kjolen min har "kø" det vil si at den gå litt ut ved rompa. Den har også slep. Derfor synes jeg det ville bli litt voldsomt med sløt type "hønsenetting"...... Dessuten var det langt mer behagelig enn andre typer slør, som jeg syntes både var tunge og ubehagelige å bære...... Men dette er jo en smaksak! Maria
scorpion73 Skrevet 10. mai 2002 #3 Skrevet 10. mai 2002 Jeg skal ha chiffon slør, og mitt er 3,30 langt. Siden jeg er bare 1.58 høy, så får jeg et kjempelangt slep,men jeg vill ha det sånn. Sløret blir nok endel lengre enn på kjolen ja, men husk at chiffon slør ikke legger seg på samme måten som tyll slør, slik at det mest sannsynlig ikke vil ligge over slepet ditt.12
09.08.2002 Skrevet 13. mai 2002 #4 Skrevet 13. mai 2002 Skal også ha chiffong slør. Har aldri likt disse "brusende" slørene. Mitt slør går ned til gulvet. Om du vil ha slep eller ikke er jo en smaksak! Ta det DU syns er penest, du!
Niso Skrevet 13. mai 2002 #5 Skrevet 13. mai 2002 Mitt chiffon-slør var 2.30 m, og noe lengre enn kjolens chiffon-slep (kanskje 20-30 cm lengre).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå