Gå til innhold

Endelig! Trekant MMF

Fremhevede innlegg

Gjest MikeWaters
Skrevet

En kompis av meg kallte det sjalukåt, artig definisjon :)

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

ønsker å oppleve dette igjen. Det gjør hun også.Jeg elsker min kone og vil leve med henne, men jeg ønsker denne spenningen i sexlivet vårt.Håper det er greit at jeg delte dette med dere på KG og håper kanskje på litt støtte fra forumet. Vennlig hilsen en voksen gift mann.

En veldig kåt historie!

Vi har også hatt med en mann på trekant med fruen i sentrum.

Vi syntes det var veldig bra og skal gjøre det igjen.

Oppfordrer alle par om å dele sine erfaringer.

Det er mange normale og fine par som gjør dette.

Gjest Benedicte
Skrevet

Det er mange normale og fine par som gjør dette.

• 4 uker senere...
Gjest hansemann
Skrevet

MMK. Det er fint.

Sexen ble bare 200% bedre. Damen fikk orgasmer på løpende bånd.

Litt opphissende å se den andre mannen komme også.

Og vi har fått en mann vi kan ha sex med uten kondom, så spruten kan komme i vilden sky.

Litt spess første gangen vi skulle inn i henne foran begge samtidig.

Klarte ikke holde meg. Sprutet der inne. Så kommenterte damen han andre mannen til å suge opp godsakene mine der nede. Så fikk jeg samme kommandoen. Ble kåt igjen av å se han andre gjøre det, så det var nesten OK.

Før det var gått en halvtime, måtte jeg være med damen å suge han andre mannen tom.

Kjente det kom i full fart der inne i munnen.

Siden ble det aldri sex uten at alle får minst en sprut i munnen.

Diggers, er 69 med dama. Og han som sklir inn og ut 2 cm i fra ansiktet mitt.

Ballene i ansiktet stadig vekk.

Bedre kan ikke sex bli.

Skrevet

Jeg får feelingen av at det er en novelleskribent som prøver seg litt på KG før h*n evt. sender inn til Cupido jeg. Som evt. får tenning av at andre leser om vedkommendes fantasier. For meg var det hele et eneste stort *gjesp* som jeg ikke engang gadd å lese ferdig.

• Liker 2
  • 3 måneder senere...
Gjest Bonmmk
Skrevet

Nydelig. Jeg og min sambo forsøker finne en tredje part også. Hun kommer normalt et par ganger hver gang vi har sex, så jeg regner med det blir enda bedre med en mann til i henne. En dag skal det skje, men vi har ingen hast.

AnonymBruker
Skrevet

Han hadde en utrolig ereksjon som varte i tre timer før han kom.

"Menn som har langvarig ereksjon, risikerer koldbrann i penis, og etter tre-fire timer bør du oppsøke lege, sier urolog Per Inge Lundmo ved St. Olavs Hospital."

Jeg vil dermed råde denne afrikanske mannen til å oppsøke lege umiddelbart, før penisen hans råtner bort.

Kilde: http://www.dagbladet.../19/440637.html

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Høres deilig ut, uansett om det er "novelle" eller ikke!:)

Heldige dere :)

Gjest Giftmann
Skrevet

Høres deilig ut, uansett om det er "novelle" eller ikke!:)

Heldige dere :)

Tusen takk, fra trådstarter.

Jeg skrev ingen fiktiv novelle, men en faktisk skildring.

Ønsket å dele opplevelsen med andre, anonymt.

Jeg innrømmer jeg selv synes det er litt sært å tenne på å se sin kone ha sex med en annen mann. Men slik har jeg det.

Har fått positive kommentarer som jeg er takknemlig for.

Jeg er veldig glad vi tok dette steget som har forbedret både vårt sexliv og samliv.

Vi var heldige og traff en veldig sympatisk og fin fyr, som vi holder kontakten med og har truffet noen ganger senere også.

Disse treffene er for oss særdeles ladet med spenning og kåtskap. Det blir rett og slett heftigere sex enn når vi er alene. Hun puler og blir pult langt over normalt. Vi gutta går jo inn for virkelig å tilfredsstille henne. Dermed bygger det seg opp kraftige orgasmer for oss også, herlig.

Tenner meg enormt å se min kone så kåt, og i ekstase med den store harde kuken hans inne i seg.

Jeg blir kåt av å tenke tilbake på pikken min i den varme våte munnen hennes, mens den lille kroppen hennes tar i mot hans harde og dype støt bakfra som gjør at hennes runde og myke feminine former skjelver.

Giftmann

Skrevet

Det er jo en ganske vanlig fantasi hos menn, det å dele kona si med ander menn. Men om det er vanlig å gjøre det til mer enn en fantasi er jeg ganske usikker på.

Ser jo at slike historier dukker opp med jevne mellomrom, og noen ganger er jeg overbevist om at det er menn som har dette som fantasi som ønsker at andre skal lese deres "skildringer" og gi tilbakemeldinger, slik at vedkommende skribent skal få en litt mere virkelighetsnær opplevelse av sin historie. Jeg tror det er det vanligste, men jeg sier ikke at det er et absolutt. Det hender jo at sånne episoder skjer.

Jeg for min egen del tror jeg ville hatt problemer med å bli kåt i en sånn sammenheng, fordi jeg ville følt det som en slags mannlig seksuell tilnærmelse. Nå er jeg ikke helt sikker på at jeg ikke kunne hatt en MMF trekant. Men da måtte det i så fall vært med en kvinne som ikke jeg hadde noe forhold til.

PS! Dersom dere begge liker det og du setter pris på det så er det vel bare velstand da.

Skrevet

Jeg skrev ingen fiktiv novelle, men en faktisk skildring.

Hvis dette er en faktisk skildring, hvorfor utelot du den delen hvor den afrikanske mannen fikk koldbrann i penisen som følge av den 3 timer lange ereksjonen? Hvis denne historien din er sann, så er du og kona di skyldig i legemsbeskadigelse av denne mannen.

Gjest Giftmann
Skrevet

Hvis dette er en faktisk skildring, hvorfor utelot du den delen hvor den afrikanske mannen fikk koldbrann i penisen som følge av den 3 timer lange ereksjonen? Hvis denne historien din er sann, så er du og kona di skyldig i legemsbeskadigelse av denne mannen.

Du har noen tåpelige innlegg synes jeg som burde vært moderert.

Vi tok pauser og koste oss med drikke og småprat. Nok til å skifte blod i en erigert penis.

Du bør skaffe deg mer seksuell erfaring før du poster flere innlegg.

Giftmann

Skrevet

Vi tok pauser og koste oss med drikke og småprat. Nok til å skifte blod i en erigert penis.

Du skrev selv "Han hadde en utrolig ereksjon som varte i tre timer før han kom."

Og nå sier du at han hadde pauser, og at ereksjonen ikke varte i tre timer likevel? Skal si du er flink til å endre historien din ettersom brukere her inne avslører hvor latterlig historien din er. Og at du mener min henvisning til medisinsk forskning burde blitt moderert bort, mens din egen falske historie skal få stå, så håper jeg du innser hvor latterlig dette er. Kanskje på tide å finne på noe annet å gjøre enn å publisere dine ville fantasier?

Gjest Giftmann
Skrevet

Du skrev selv "Han hadde en utrolig ereksjon som varte i tre timer før han kom."

Og nå sier du at han hadde pauser, og at ereksjonen ikke varte i tre timer likevel? Skal si du er flink til å endre historien din ettersom brukere her inne avslører hvor latterlig historien din er. Og at du mener min henvisning til medisinsk forskning burde blitt moderert bort, mens din egen falske historie skal få stå, så håper jeg du innser hvor latterlig dette er. Kanskje på tide å finne på noe annet å gjøre enn å publisere dine ville fantasier?

Pøh, jeg tror du er misunnelig.

Skaff deg egne erfaringer du. I steden for å kritisere og fornekte andres.

Skriv i det minste om fantasiene dine i denne tråden, om du ikke har annet å dele.

Start en egen tråd om medisinsk forskning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...