Gå til innhold

Føler jeg må haste gifte meg i for tidlig alder

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette kommer sikkert til å høres helt teit ut, og kommer sikkert til å få mange forskjellige kommentarer på dette. Men jeg trenger å få luftet litt tanker her nå.

Jeg er 22 og sambo er 23, vi har vært sammen i 4 år, er ikke forlovet enda.

Saken er den at jeg har en bestefar som har blitt veldig syk, og det er usikkert hvor lenge han har igjen å leve, jeg har fra jeg var bitte liten sagt at han skal følge meg ned i kirken, om han ikke lever lenger da jeg skal gifte meg, vil jeg faktisk ikke gifte meg.

Jeg har aldri hatt noe godt forhold til pappa ( mamma og pappa ble skilt da jeg var tre) Og han har 5 sønner men kun en datter, og har fått masse dritt fra han rundt dette osv. Han er en drittsekk rett og slett ( men det er en annen historie) Og jeg syns faktisk ikke han fortjener å følge med på en så spesiell dag. Jeg har veldig unge besteforeldre så jeg tilbrakte hver tredje helg, og alle ferier hos Bestemor og bestefar, og han ble på en måte som en reserve bestefar, og jeg har alltid vært lille prinsessa hans, vi har et veldig spesiellt og fint forhold ingen andre skjønner noe av(det har vi hatt siden jeg var bitte lita) Og han betyr ALT for meg.

Noen dager har jeg mest lyst til å bare gifte meg NÅ, bare sånn at han kan delta og jeg kan få vise han hvor mye han betyr for meg. Men jeg er jo fullt klar over at det blir SKIKKELIG feil...

Ååh dette er så ufattelig kjipt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sender deg en klem jeg :klemmer:

Skrevet (endret)
:klemmer: Endret av fionel
AnonymBruker
Skrevet

Det skal så klart stå "reserve pappa" ikke "reserve bestefar"

AnonymBruker
Skrevet

Du kan aldri bestemme når ting skjer, han er syk nå og jeg kan forstå at du tenker på alt som ikke har blitt noe av.

Gi deg selv tid.

Skrevet

Det er mange måter man kan fortelle sin bestefar at han betyr mye for deg, du må ikke nødvendigvis gifte deg for at han skal få vite det. Kanskje du kan snakke med han om det du skriver her, og at han betyr så mye for deg at du ikke kan forestille deg å bli gift uten at han er der. Og kanskje han har noen gode råd, som den snille bestefaren han er? :)

• Liker 2
Gjest minsin373
Skrevet

Har du snakket med kjæresten om dette her? Om dere kommer til å gifte dere uansett så er det vel bare å gjøre det nå. Men om du derimot er usikker på fremtiden deres sammen er det en helt annen sak.

Jeg synes ikke at du er alt for ung jeg..

• Liker 1
Skrevet (endret)

Syns du skal prate med han om dette jeg :) Både samboer og bestefaren din :)

Endret av fionel
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...