Gjest Anonymous Skrevet 31. oktober 2003 #1 Skrevet 31. oktober 2003 Takk og pris at vi endelig er ferdige med dette tullet her; http://pub.tv2.no/nettavisen/innenriks/art...ticle150463.ece
Eliza Doalot Skrevet 31. oktober 2003 #2 Skrevet 31. oktober 2003 Kunne ikke vært mer enig... Klarer desverre ikke å sympatisere med folk som skal klandre andre for sine feil. Kan godt være at det er mange skjelett i skapet hos tobbak-fabrikantene, men hadde han sluttet å røyke når det blei kjent hvor skadelig det var, så kan det godt hende at helsesituasjonen hans hadde blitt en annen. Mange klarer å slutte, så det er etter min mening ingen unskylding!
Gjest lurven Skrevet 31. oktober 2003 #3 Skrevet 31. oktober 2003 Kunne ikke vært mer enig... Klarer desverre ikke å sympatisere med folk som skal klandre andre for sine feil. Kan godt være at det er mange skjelett i skapet hos tobbak-fabrikantene, men hadde han sluttet å røyke når det blei kjent hvor skadelig det var, så kan det godt hende at helsesituasjonen hans hadde blitt en annen. Mange klarer å slutte, så det er etter min mening ingen unskylding! enig med deg.. alle må da skjønne at det er farlig å trekke røyk ned i lungene
Gjest Anonymous Skrevet 31. oktober 2003 #4 Skrevet 31. oktober 2003 Mange klarer å slutte' date=' så det er etter min mening ingen unskylding![/quote'] men han hadde ikke trengt å slutte om han aldri hadde begynt.. det var alt da Lund begynte godt kjent at røyking er skadelig (det begynner å bli gammel viten.. til tross for at enkelte fremdeles ikke vil ta det inn over seg)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå