Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på å ta kontrmedarbeider eller kontorarbeid hos enten NKI eller NKS. Men hvem er best? Tenkte i utgangspunktet først på NKi men så kom jeg over NKS nettstudiet kontorarbeid til bare 6085 men NKi skal ha 17130 for kontormedarbeider. Hvem er å anbefale?

Gjest idakaroline
Skrevet

Jeg er student hos NKS, og er veldig fornøyd! Nå tar ikke jeg samme kurs som det du vil ta, men som sagt har jeg bare gode opplevelser. Veilederne jeg har svarer kjapt på spørsmål og gir tilbakemelding på oppgavene i løpet av kort tid. Ene veilederen min leverer tilbake oppgavene mine i løpet av to dager, og da skriver han utdypende om hva som var bra med oppgaven, hva jeg må jobbe mer med i tillegg til at han gir meg en karakter. Jeg betalte ca 13.500 kr for to kurs hos NKS, og jeg angrer i grunn ikke et sekund. Med bøker og alt kom det på ca 15.000 kroner!

Skrevet

Jeg tar et kurs hos NKI. Samme som den over meg skriver, det er kjappe og gode tilbakemeldinger hos NKI også.

Det er vel kanskje innholdet det kommer an på da? Altså, hvor mye er det på NKI i forhold til NKS? Det står vel gjerne på nettsiden. Jeg antar at det er grunnen til prisforskjellen.

Skrevet (endret)

Hei

Jeg har sjekket litt på begge nettsider, og ser at de to kursene/studiene du nevner ikke er sammenlignbare. NKIs studium Kontormedarbeider er et studium som omfatter 5 kurs samt kurs i studieteknikk, og du kan ta eksamen etter endt studium. NKS' kurs Kontorarbeid som koster ca 6000 dreier seg om ett enkelt kurs. Du bør gjennomgå begge sidene for å sammenligne innholdet :-)

Endret av kristvi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...