ooviya Skrevet 24. mars 2011 #1 Skrevet 24. mars 2011 Heei Jeg har tenkt å starte en hjemmehjelp tjeneste i Halden av den grunn at de ikke har noe liknenede der fra før.. Hva er deres mening om det? Og jeg lurte også på om noen kan komme med passende navn til firmaet?:)Trygge hender, Trygg omsorg er eksempler på navn jeg har i tanken. hjeeeelp
Gjest Naenia Skrevet 24. mars 2011 #2 Skrevet 24. mars 2011 Rent og pent? Eller "NAVNs hjemmehjelp"? Jeg ville forhørt meg med hjemmesykepleien/helse og omsorg i kommunen der, for å forsikre meg om at de ikke har noe/høre hvordan det er med ting på anbud og slikt
ooviya Skrevet 24. mars 2011 Forfatter #4 Skrevet 24. mars 2011 Rent og pent? Eller "NAVNs hjemmehjelp"? Jeg ville forhørt meg med hjemmesykepleien/helse og omsorg i kommunen der, for å forsikre meg om at de ikke har noe/høre hvordan det er med ting på anbud og slikt takk:) Jeg har snakket med kommunen.de sa at de har hjemmehjelp tjeneste fra kommunen, men at det er ingen som har startet privat.derfor tenkte jeg kanskje det kunne være en mulighet der ?
ooviya Skrevet 24. mars 2011 Forfatter #5 Skrevet 24. mars 2011 takk:) Jeg har snakket med kommunen.de sa at de har hjemmehjelp tjeneste fra kommunen, men at det er ingen som har startet privat.derfor tenkte jeg kanskje det kunne være en mulighet der ? Og med hjemmehjelp menes da ikke bare vasking og slikt,men hjelpe de eldre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå