Gå til innhold

Bra kjevekirurg

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Har noen her vært hos en bra kjevekirurg i Oslo? Etter å ha lest denne linken som noen posta om at det er veldig mye dårlige tannleger som feilbehandler så er jeg redd for å bli sendt til en dårlig kjevekirurg. Kan noen anbefale en?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Har noen her vært hos en bra kjevekirurg i Oslo? Etter å ha lest denne linken som noen posta om at det er veldig mye dårlige tannleger som feilbehandler så er jeg redd for å bli sendt til en dårlig kjevekirurg. Kan noen anbefale en?

Nå er kjevekirurg noe helt annet enn tannlege. En kjevekirurg har både odontologisk og medisinsk utdannelse. Så vidt jeg vet er det den lengste av alle medisinske utdannelser, og jeg tror også at de som tar det er blant de aller flinkeste. Skader i kjeven og ansiktet er heftige saker.

Jeg har bekjente syklister som har hatt behov for kjevekirurgi etter ulykker i sykkelritt, og de har har fått upåklagelig behandling ved Ullevål Universitetssykehus.

Hvis du derimot skal til en privatpraktiserende kjevekirurg så kjenner jeg ikke noen som har vært hos en, men siden kjevekirurgi er en så tung utdannelse så tror jeg det skal godt gjøres å treffe på en dårlig en.

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk, Lance, nå ble jeg veldig betrygget :) Jeg fant en som også jobber på rikshospitalet, og de må vel ha masse kompetanse :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...