Gå til innhold

Har så lyst på en ordentlig mann!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det har jeg. Jeg ser flotte menn mange steder, men de er alle opptatt. Jeg vil ha en sporty mann som er snill og omtenksom og hjelper til hjemme. Han må ha lyst på barn og ha sunt bondevett. Og være tro mot meg. Finnes han?! Har vært sammen med halvkriminelle som liker alkohol og narkotika litt for godt og dertil livsstil tidligere. Tror kanskje jeg har litt dårlig selvtillit som gjør at jeg "nøyer" meg med disse mennene.Jeg drikker omtrent ikke alkohol selv og har aldri prøvd narkotika.

Føler selv jeg ser pen ut selv om jeg ikke er perfekt, langt hår, slank, snill og ingen barn, snart 30.

Undrer med meg selv om jeg alltid kommer til å føle at jeg står på utsiden og kikker inn eller om jeg også en gang kommer til å finne drømmemannen-familiemannen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres ihvertfall ut som om du ser på feil steder hvis du bare finner småkriminelle narkiser.

Kan du ikke bare lage deg en profil på sukker.no og ta det derfra?

Skrevet

Hvis vi et øyeblikk forutsetter at jeg er en "skikkelig mann" og i rett alderssegment. Hvorfor skulle jeg da vekge ei som har rast fra seg i alkisers favn og i narkoreir, når jeg kunne funnet meg ei "ordentlig dame", som likte sånne som meg i utgangspunktet? Hey, jeg er et mannfolk, for helvete. - Ikke en føkkings underholdningstjeneste.

Alt du gjør i livet har konsekvenser og ringvirkninger.

Skrevet

Undrer med meg selv om jeg alltid kommer til å føle at jeg står på utsiden og kikker inn eller om jeg også en gang kommer til å finne drømmemannen-familiemannen.

Som de andre sier her, du leter blant totalt feil kandidater.

Gjest MrsTux
Skrevet

Eller han kan dukke opp når du minst venter det :) Du må iallfall ikke gå på jakt med den tanken i bakhodet at du bare ender opp med "dårlige" menn.

Skrevet

Eller han kan dukke opp når du minst venter det :) Du må iallfall ikke gå på jakt med den tanken i bakhodet at du bare ender opp med "dårlige" menn.

Men problemet hennes er jo tydeligvis at hun alltid ender opp med dårlige menn.

Og da gjør hun selv noe alvorlig feil. F.eks vanker i feil miljøer.

Gjest MrsTux
Skrevet

Men problemet hennes er jo tydeligvis at hun alltid ender opp med dårlige menn.

Og da gjør hun selv noe alvorlig feil. F.eks vanker i feil miljøer.

Det er en del av det jeg mente, at hun eventuelt må slutte å lete i slike miljøer. Forresten kan det dukke opp tvilsomme menn i alle miljøer.

Skrevet

Det er en del av det jeg mente, at hun eventuelt må slutte å lete i slike miljøer. Forresten kan det dukke opp tvilsomme menn i alle miljøer.

Ja, selvfølgelig. Men vanker hun i kriminelle- og/eller rusmiljøer så sier det seg selv at hun praktisk talt er garantert en dårlig mann.

Gjest MrsTux
Skrevet

Ja, selvfølgelig. Men vanker hun i kriminelle- og/eller rusmiljøer så sier det seg selv at hun praktisk talt er garantert en dårlig mann.

Ja, men hvorfor vanke i slike miljø når man nesten ikke drikker og ikke bruker narkotika selv?

Skrevet

Ja, men hvorfor vanke i slike miljø når man nesten ikke drikker og ikke bruker narkotika selv?

Ja, det må man vel nesten spørre TS om her da?

Ettersom hun klarer å surre seg borti slike individer hver gang tydeligvis.

Gjest MrsTux
Skrevet

Ja, det må man vel nesten spørre TS om her da?

Ettersom hun klarer å surre seg borti slike individer hver gang tydeligvis.

Jepp, det er ingen vits i å spekulere i dette. (Og der forsvant uttrykksikonene....)

Men uansett, det jeg ville si til ts, er at det finnes mange flotte menn der ute, og en av dem kan godt bli hennes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...