Gå til innhold

Til damer rundt 40

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hva synes du om at gutter på alder med barna dine tenner på deg?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det må de bare gjøre, men jeg vil ikke vite. Drømmer overhode ikke om sex med en 20-åring.

• Liker 2
Skrevet

Er snart 40, og planlegger mitt første barn. Høres merkelig ut at en på snart 40 skal ha så store barn!

Uansett, kun voksne menn eldre enn meg selv er interessante! :)

Skrevet

Er snart 40, og planlegger mitt første barn. Høres merkelig ut at en på snart 40 skal ha så store barn!

Uansett, kun voksne menn eldre enn meg selv er interessante! :)

Ehm, merkelig at en 40 - åring har barn på 18 - 22? Neppe. Det er langt merkeligere å planlegge sitt første barn i en alder av 40, selv om ikke det heller akkurat får meg til å ramle av stolen i forskekkelse(og jeg har ikke barn, så det er min påstand at jeg stiller med et nokså nøytralt utgangspunkt mtp. unge vs. godt voksne foreldre).

TS: For min del er det helt greit. Det er for øvrig nok av kvinner rundt 40 som kunne tenke seg å ha sex med en gutt helt i slutten av tenårene/begynnelsen av tyveårene, så dersom du går inn for det, får du nok napp også.

• Liker 1
Gjest No_glitter
Skrevet

Eh... kunne vært kompiser av guttungen altså?

Beklager. De er barn. Ikke kjærestemateriale. Og på en helt annen planet enn meg i utgangspunktet så det ville aldri ha funket uansett. :gjeiper:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Litt oppi 20-åra, begynnelsen av 30-årene, er helt greit det. Men det er bare leketøy for min del.

Hmm skal møte mitt leketøy idag. Han er 13 år yngre en meg. Vi har kjent hverandre i fire år nå og treffes kun når vi begge er single. Begge vet veldig godt hva vi er for hverandre og det er en herlig gutt.

Men det er ikke forholdmaterielle.

AnonymBruker
Skrevet

drøm i vei,men jeg tenner ikke på barn (mine er under 18år..)

• Liker 1
Gjest Lermegihjel
Skrevet

Ha, ha .... Ønsketenkning hvis du tror de er interessert i eller betatt av deg som person. At en gutt kan bli opphisset av en aldrende, sykelig overvektig eller ugly kvinnekropp (som fetish) er en annen sak. Men du gjør lurt i å ikke forveksle disse tingene:)

• Liker 1
Gjest Purple Haze
Skrevet

Hva er merkelig med det? Jeg er 43, har en sønn på 23 og en på snart 19. Syns egentlig det er like merkelig at noen planlegger sitt første barn når de nærmer seg 40 ;)

Om kompisene til sønnene mine skulle ha slike tanker om meg, vil jeg helst ikke vite det. En kalte meg en gang MILF, men jeg bare fleipet med det.

Jeg tenner bare på voksne menn på min egen alder.

• Liker 1
Skrevet

Ha, ha .... Ønsketenkning hvis du tror de er interessert i eller betatt av deg som person. At en gutt kan bli opphisset av en aldrende, sykelig overvektig eller ugly kvinnekropp (som fetish) er en annen sak. Men du gjør lurt i å ikke forveksle disse tingene:)

Selvsagt finnes det førtiåringer som ser ut slik du beskriver(men det finnes nok av tyveåringer som er "uglye" og overvektige, også), men det er veldig, veldig langt ifra alle. Faktisk kan jeg ikke komme på noen i min omgangkrets(og den er nokså stor)som passer til beskrivelsen din. Jo da, det er et par stykker som har noen kilo for mye, men de ser ikke grusomme ut, og er ikke SYKELIG overvektige, på langt nær.

For øvrig har man en fetish dersom man tenner på noe som er ikke - menneskelig. Preferanser(eksempelvis å ha en dragning mot unge eller godt voksne menn/kvinner)er noe annet.

• Liker 1
Gjest Lermegihjel
Skrevet

Selvsagt finnes det førtiåringer som ser ut slik du beskriver(men det finnes nok av tyveåringer som er "uglye" og overvektige, også), men det er veldig, veldig langt ifra alle. Faktisk kan jeg ikke komme på noen i min omgangkrets(og den er nokså stor)som passer til beskrivelsen din. Jo da, det er et par stykker som har noen kilo for mye, men de ser ikke grusomme ut, og er ikke SYKELIG overvektige, på langt nær.

For øvrig har man en fetish dersom man tenner på noe som er ikke - menneskelig. Preferanser(eksempelvis å ha en dragning mot unge eller godt voksne menn/kvinner)er noe annet.

Det er fullt mulig å ha et fetishmessig forhold til ytre trekk og egenskaper ved mennesker - poenget er at man gjennom fetishisme løsriver disse trekkene fra personen og gjør dem til selvstendige ojekter for fx seksuell lyst. Det å tenne på kroppslig forfall (aldring) eller forskjellige fysiske defekter er typiske fetisher.

AnonymBruker
Skrevet

:hakeslepp:

Dersom 7-åringer tente på meg, ville jeg vel blitt litt..bekymret... :roll:

Gjest casey
Skrevet

Det er fullt mulig å ha et fetishmessig forhold til ytre trekk og egenskaper ved mennesker - poenget er at man gjennom fetishisme løsriver disse trekkene fra personen og gjør dem til selvstendige ojekter for fx seksuell lyst. Det å tenne på kroppslig forfall (aldring) eller forskjellige fysiske defekter er typiske fetisher.

haha, det er deg igjen. SATAN du er en nasty kar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...